بابا "انار" دارد
بابا "انار" دارد

بابا "انار" دارد

بهانه های سبز


حواسم نبود. اعتراف می کنم این روزها حواسم به خیلی چیزها نبود. خسته بودم و کلافه از شلوغی های معمول آخر سال. دلهره داشتم، دلهره ی کارهای نیمه تمام را که کشیده شدنشان به وقت اضافه بی برنامه گی ذاتی ام را به رخ می کشید. با خودم سر لج افتاده بودم و چشمانم را جریمه کرده بودم که غیر از مرور لیست کارهای عقب افتاده هیچ چیز دیگر را نبینند حتی...


امروز که روی تخت خوابیده بودم و در برابر اشتیاق پلک هایم برای باز شدن به شدت مقاومت می کردم پشت پلک های بسته ام چیزی را حس کردم. چشمانم را که باز کردم اولین تصویری بود که قاب چشمانم را تسخیر کرد. پشت پنجره ی اتاق نشسته بود و دزدکی داخل را می پائید. بلند شدم، رفتم و کنار پنجره ایستادم و زل زدم توی صورتش. عمق نگاهش آشنا بود، بوی تنش را می شناختم، لباس شکوفه به تن کرده بود و دلبرانه می خندید. پنجره را که باز کردم، سلام داد و بی معطلی دوید داخل اتاق. نشست کنار گلدان حسن یوسف انتهای آشپزخانه و دستی به برگهایش کشید، نشست پای هفت سین و سری به نشانه ی رضایت تکان داد، نشست کنار قاب عکس بی بی خانم و آهی کشید، بعد بلند شد و میان اتاق رقصی کرد و آرام نشست گوشه ی دلم.

بهار آمد و سخاوتمندانه، دلم را بهاری کرد...



پی نوشت: "سال نو مبارک"


پی نوشت: دوستانِ بلاگستان -بدون اغراق- از بهترین دوستانم هستند. برای بهترین ها، از خدا بهترین ها را می خواهم و عمق همیشگی لبخند...


بهار نزدیکه - سیروان خسروی



نظرات 49 + ارسال نظر
فرشته چهارشنبه 30 اسفند 1391 ساعت 10:41 http://houdsa.blogfa.com

امیدوارم سال خیلی خوبی پیش روت باشه...پر از لبخند و آرامش و سلامتی و پول...

بهترین لحظه ها رو برای تو و روناک عزیزم از خدا میخوام...

ممنون خواهر خانومی

امیدوارم برای شما هم همینطور باشه

خاموش چهارشنبه 30 اسفند 1391 ساعت 11:57

سلام
سال نو مبارک
بهترین ها رو براتون آرزو دارم با یه دنیا لبخند
همچینین برای روناک بانو

سلام دوست من
سال نوی شما هم مبارک
بهترین ها شایسته ی خود شماست
امیدوارم سال خوبی داشته باشی رفیق، به دور از کسالت ان شاء الله

طوطی چهارشنبه 30 اسفند 1391 ساعت 12:14 http://ghodghod.blogfa.com/

یکی از خوبیهای سال 91 آشنا شدن با شما بود. ممنون که مینویسید و چه خوب هم مینویسید..
سالی همراه با دلخوشی و با برنامگی و دور از هر گونه شلختگی و نزدیک شدن به پیاز را براتون آرزومندم.
و البته قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی و ضایع شدن استقلال در لیگ

به همچنین برای من هم آشنایی با شما و خیلی از دوستان دیگه جزء اتفاقات خوب سال گذشته بوده

در ضمن سعی کن تو عید از خدا چیزهای بزرگ بخوای طوطی جان
قهرمانی پرسپولیس که امری کاملا عادی، قابل پیش بینی و البته مسلم است

سارا چهارشنبه 30 اسفند 1391 ساعت 13:05 http://sazesara.blogfa.com

سلام
سه تایی، با بهار و بانو، الهی که پرواز کنید تا آن دورترین باغ های پرتقال و وجودتان را پر کنید از عطر دل انگیز عشق...

بهارتان مبارک جناب، بهار بانویتان اما، مبارک در مبارک...

سلام سارا

ممنون بانوی پرتقالی، ممنون دوست دوست داشتنی

فاطمه شمیم یار چهارشنبه 30 اسفند 1391 ساعت 13:48

سلامم محمد عزیز
سال خوب و سال های خوب تر در انتظارت باشه الهی..
و در کنار عزیزانت مخصوصا روناک بانوی نازنین سلامت و خرسند باشی برادر جان..

سلام آبجی خانووووووم

ممنون. شما یکی از بهترین هایی، برات از خداوند بهترین ها رو آرزو می کنم

میلاد چهارشنبه 30 اسفند 1391 ساعت 15:26

ســــــــــــــــــــــــــــــال نو مبارک دوبله محمد جان

قسمت دوبله اش یکیش برای روناک خانومه ها

تبریک تبریک تبریک محمد عزیز

ممنون دوست تپل و نرم من
بدون اغراق هر دفعه از دیدنت کلی خوشحال میشم و هر بار از دفعه ی قبل بیشتر دوستت می دارم

تلخند خانوم چهارشنبه 30 اسفند 1391 ساعت 15:42

درود
برادر عزیزم
سالی سرشار از سلامتی و شادی را برایتان آرزومندم
سال نو مبارک

سلام خواهر جان

برای شما هم همینطور، امیدوارم خنده هایتان از سر خوشی باشد و همراه با موفقیت. امیدوارم خنده ی تلخ به سراغتان نیاید، هیچگاه

مریم انصاری چهارشنبه 30 اسفند 1391 ساعت 15:47 http://ckelckemann.blogfa.com


گرچه من پیشاپیش تبریک گفتم خدمتتون، ولی یکبار دیگه برای این پُستتون میگم:

سال نو برای شما مبارک... برای همسرتون مبارک... برای خانواده تون و عزیزانتون مبارک.

به همراه تمام آرزوهایی که عرض کردم خدمتتون.

شما لطف دارین مریم خانم عزیز

ممنون دوست من

صبا چهارشنبه 30 اسفند 1391 ساعت 17:18 http://daily90.blogfa.com

سلام. سال نو مبارک ،انشالله در کنار روناک بانو سالی سرشار از شادی و موفقیت داشته باشین.

سلام خانم معلم عزیز

ان شاء الله برای شما هم سال خوبی باشه و به تمام آرزوهای خوبت برسی

فرزانه چهارشنبه 30 اسفند 1391 ساعت 18:46 http://www.boloure-roya.blogfa.com

سال نو مبارک. به روناک جان سلام و تبریکات صمیمانه بنده رو ابلاغ بفرمایید.

ما شرمنده فرزانه خانم جان
وظیفه ی من و روناک بود که خدمت برسیم اما خب شما بزرگواری کردین

برای شما هم سال خوبی باشه، سرشار از موفقیت و شادی

گلاره چهارشنبه 30 اسفند 1391 ساعت 19:46 http://g-elareh.blogfa.com

عیدت مبارک محمد.. نفس هات پر ادامه .

http://s2.picofile.com/file/7698519458/Selection_190_.mp3.html http://s3.picofile.com/file/7698517311/TRACK01.mp3.html

چند تا از حس های خوب ماه های اخیر 91 رو مدیون نوشته های "خانم پرنده" بودم. از نوع نگاهت، از سبک نوشتنت و از حسی که سخاوتمندانه جاری می کنی در خطوط ممنون دوستم
بی تعارف آشنایی با "گلاره" و قلم و لنز دوربینش از اتفاقات خیلی خوب وبلاگیه سال 91 بود برای من

ممنون از حسن انتخابت خانم

رها پنج‌شنبه 1 فروردین 1392 ساعت 00:29

سال نو مبارک.

سال نوی شما هم مبارک

رها پنج‌شنبه 1 فروردین 1392 ساعت 00:33

موزیک هم زیبا بود... مرسی

فکر کنم هر دو باید از سیروان خسروی تشکر کنیم

برمودا پنج‌شنبه 1 فروردین 1392 ساعت 04:52

سلام رفیق....
زندگیت هم مثل دلت بهاری باشه....

سال تحویل حرم بودم...
یادتون بودم مخصوص....
سال دیگه با روناک بانو انشالله قسمت باشه سال تحویل اینجا باشید(گل)

شما هم بی اغراق از بهترین دوستانم هستید

سلام برومودا جان

ممنون که به فکر ما هستی و همیشه لطف داری
امیدوارم

خیلی خیلی ممنون

قاصدک پنج‌شنبه 1 فروردین 1392 ساعت 09:26 http://adambarfi-167.blogfa.com/

سلام . . . تبریک و باز هم تبریک

سلام و باز هم ممممنون

خاموش پنج‌شنبه 1 فروردین 1392 ساعت 10:20

آغا من باید یه چیزی بگم تو دلم مونده! ما موفق شدیم صدای شما رو 2بار بشنویم و چهره زیباتون رو هم که قبلا زیارت کردیم اما....
صداتون با شخصیت و خاطرات بچگی تون کاملا مطابقه ولی تصویرتون کاملا در جبهه مخالف حضور داره
ما تقاضا داریم این مسئله رو برای ما موشکافی کرده و دلایل بروز این مسئله رو توضیح بدین
هرررررررررررررررر
آقا بزنم به تخته صداتون خیلی با پرستیژ و مطابق شغل باکلاستون بود.
خوش باشید و تعطیلات خوش بگذره (آیکون یه سبد گل از اون گرون خوشگلاش)

اول: "آغا" خودتی

دیم: من کلهم موجود غلط اندازی هستم

سیم: باور کن تو اولین نفری هستی که به صدای من میگی با پرستیژ، ضمن اینکه شغلمون هم با وضع و اوضاع فعلی پرستیژ چندانی نداره به خدا خواهر

ممنون، بابت تبریک و سبد گل گرون قیمتت

بهارهای پیاپی پنج‌شنبه 1 فروردین 1392 ساعت 12:02 http://6khordad.blogfa.com

سلام جناب جعفری نژاد
نوروز بر شما و خانواده ی محترم مبارکباد

سلام بهار

ممنون رفیق

بر شما هم همچنین

باغبان پنج‌شنبه 1 فروردین 1392 ساعت 14:11 http://www.laleabbasi.blogfa.com

بهار دلتان مستدام آقا اجازه

ممنون باغبان عزیز...

ف رزانه پنج‌شنبه 1 فروردین 1392 ساعت 17:35

سلام

تبریک میگم. سال نوی شما و بانوتون مبارک باشه

امیدوارم سالی پر از خوشی و پر از هر چی که خودتون میخواین داشته باشین

ممنون ف رزانه خانم

امیدوارم برای شما هم سال خیلی خوبی باشه

پگاه پنج‌شنبه 1 فروردین 1392 ساعت 17:47

دلت همیشه بهاری رفیق
سال نو هم مبارک
خوش باشید

سال نوی شما هم مبارک

امسال ماهی قرمز نخریدی پگاه؟!

ماهی های من هنوزم زنده هستنااااا( آیکن "فخرفروشی" )

yasna پنج‌شنبه 1 فروردین 1392 ساعت 19:19 http://delkok.blogfa.com

salam sale noton mobarak.

سلام

سال نوی شما هم مبارک باشه

زهــرا جمعه 2 فروردین 1392 ساعت 00:33

سال نو مبارک..
امیدوارم امسال جز بهترین و قشنگترین سال های عمرتون باشه در کنار خانواده و بانو روناک عزیز
.
شااااااد باشید

ممنون دوستم...

طـ ـودی جمعه 2 فروردین 1392 ساعت 01:14

سال نو شما هم مبارکـــ
ایشا.. که سال خوب و خوش رنگی باشه امسال واستون، هم واسه شما و هم واسه بچه هایی که در ظاهر نه دیدیمشون و حتی نمیشناسیمشون ولی از خیلی هایی که میشناسیمشون نزدیک تر و گل تر و ماه ترن
روزهاتون خوش آقای مهربـــون و دوست داشتــنـــی بلاگستان

ممنون طودی جان

خوبی و مهربونی از خودتونه خانوووم

سال نوی شما هم مبارک

نرگس۲۰ شنبه 3 فروردین 1392 ساعت 00:06

سلام جناب جعفری نژاد عزیز

سال نو مبارک

روزهایی روشن و رنگی پر از عشق و برکت در کنار روناک بانو براتون آرزومندم

سلام آبجی خانم

عید شما هم مبارک باشه خانم

intus et in cute شنبه 3 فروردین 1392 ساعت 16:15 http://incute.blogfa.com

بهارتون سبز .
با کلی آرزوی خوب :)

آسمون دلت همیشه آبی رفیق...

ممنون بابت همه ی آرزوهای خوبت

جزیره دوشنبه 5 فروردین 1392 ساعت 21:57

لام علیکم
دیدیم اونجا گفتی من از بهترین دوستانت هستم بعد گفتم نیومدم بهت تبریک بگم سال نو رو هی میگی جزی کو جزی کو،هیچی دیگه اقا اومدم بهت تبریک بگم

علیک سلام خانم

من حالا یه چی گفتم تو چرا به خودت می گیری؟!

عیدت هم مبارک رفیق

دل آرام سه‌شنبه 6 فروردین 1392 ساعت 00:56 http://delaramam.blogsky.com

منم دیدم هربار که میگی جزی کو، یه بار هم میگی دلی کو، گفتم بیام تبریک رو بگم نگی نگفت

جدای از شوخی، امیدوارم سال 92 هزاران بار برای تو و روناک عزیزم بهتر و شیرینتر از سال 91 باشه. الهی که خیلی خوش بگذره به هردوتاییتون.

ممنون دل آرام عزیز

امیدوارم برای شما و مامان سمیرای مهربونت در کنار سایر اعضای خانواده سال خوبی باشه 92

هاله بانو چهارشنبه 7 فروردین 1392 ساعت 09:15 http://halehsaadeghi.blogsky.com

سال نو مبارک جناب جعفری نژاد
امیدوارم در کنار روناک عزیز سال خوب و شادی داشته باشید ...

سال نوی شما هم مبارک هاله بانو

خیلی ممنون و موتوشکرم

خاموش پنج‌شنبه 8 فروردین 1392 ساعت 14:29


آیکون ایستادن سر کوچه با تسبیح در حال چرخش

برو سر کوچه خودتون وایسا، سر کوچه ی ما خطر داره حسسسسسسن

سارا پنج‌شنبه 8 فروردین 1392 ساعت 22:49 http://sazesara.blogfa.com

سلام
گویا برنامه ای که برای گوشه ی آشپزخونه داشتید خیلی سنگین بوده... خدا قوت قربان...!!!!!!!

سلام سارا جان

برنامه سنگین نیست، یونولیت گیر نیاوردم تو بازار هنوز...

ممنون خانم

زهــرا جمعه 9 فروردین 1392 ساعت 12:04

تق تق تق
کسی خونه نیس؟
صابخونه؟
.
به قول قاصدک زییییییییییینــــــــگـــــــــ
..
آمدیم نبودید رفتیم

هستم و از بودن شما هم سپاسگزارم

الهام جمعه 9 فروردین 1392 ساعت 21:16 http://elham7709.blogsky.com/

سال نو مبارک. لبخند بزن که شکوفه ها عاشقانه با باد می رقصن...

به چشم

سال نوی شما هم مبارک

مریم راد جمعه 9 فروردین 1392 ساعت 23:08 http://mmrad.blogfa.com

با تاخیر است اما شما بپذیرید
یک تبریک ساده را
همراه با بهترین آرزوها برای شما و روناک بانوی عزیز
در سال جدید
امیدوارم شادترین لحظات را تجربه کنید :)

ممنون دوست من
امیدوارم برای شما هم پر از شادی باشد

سحر جمعه 9 فروردین 1392 ساعت 23:31

سلام بلاگر عزیز سال نو بر شما و خانواده ی محترم مبارک امیدوارم سال خوبی در ژیش رو داشته باشین.
ببخشید یه ذره دیر اومدم

سلام

ممنون، برای شما هم...

دیر و زود نداره

سحر شنبه 10 فروردین 1392 ساعت 01:20

ژیش= پیش

یه نفر نیست تکلیف ما رو با این( ژ ) و (پ ) روشن کنه

تکلیفت رو با کیبوردت مشخص کنی فک کنم مشکلت حل میشه

جزیره سه‌شنبه 13 فروردین 1392 ساعت 11:37

ااااااااااااِ پس میای نت.فک کردم نمیای،اومدم ببینم چرا نمیای ولی حالا نظرم عوض شد میخام ببینم چرا نمینویسی؟

میام اما خو نوشتنم نمیاد

محمد مهدی سه‌شنبه 13 فروردین 1392 ساعت 18:09



سلام

عیدتون مبارک اقای جعفری نژاد ...

سلام

عید تو هم مبارک آقا محمد مهدی عزیز

نرگس۲۰ چهارشنبه 14 فروردین 1392 ساعت 23:49

سلام
شما نوشتنت نمیاد،تکلیف ما خوانندگان که دلتنگ شما و نوشته هات هستیم چیه؟

سلام

شما لطف دارین...
می نویسم ان شاء الله

میلاد پنج‌شنبه 15 فروردین 1392 ساعت 09:41

نمی خوای بیای بنویسی؟؟؟

خجالت نمی کشی؟؟

اصلا حالا که اینطور شد، به روناک خانم میگم بهت غذا نده

تهدید می کنی تپل؟!!
اصن اعتصاب غذا می کنم حال جفتتون رو می گیرم

نیلو پنج‌شنبه 15 فروردین 1392 ساعت 17:50 http://niloonevesht.blogfa.com

خوشحالم براتون:)
سال نوتون مبارک.
به خاطر تبریک تولدمم خیلی سپاس.

خواهش می کنم...

فرشته پنج‌شنبه 15 فروردین 1392 ساعت 22:43

سلام .
عذر تقصیر بابت این تاخیر .
نو شدن های بهاری بر شما مبارک.
دلتان خرسند و ایام بر وفق مراد.

انشاالله به خوشی و سلامتی باشید. ننوشتید هم فعلا چشم براهیم ...

ممنون فرشته خانم

بر شما هم به همچنین

بانو جمعه 16 فروردین 1392 ساعت 09:12 http://babavaman.blogfa.com

روزگارتان بهاری

ممنون دوست من

خاموش جمعه 16 فروردین 1392 ساعت 22:33

سلامن علیکم
آقای کم پیدا. خوبین؟ آغا ما براتون یه کاردستی درست کردیم از اونجایی که آدرس نداریم برفستیم و احتمالانم پولش خیلی میشه عسکش رو میفرستیم. فقط باید اپلود کنم . لینکش رو بذارم. امیدوارم جای نوشابه از ما بنده ناچیز بقبولید. هرررررررررررررررررر

سلام خانوم
شما بزرگید و بزرگوار
نفرمائید لطفن

خاموش جمعه 16 فروردین 1392 ساعت 22:40

http://s2.picofile.com/file/7715344408/20130702008.jpg
خب دیگه بیتره که بهش نخندی چون فرشته شونه چپت ممکنه وزنش بره بالا
ارادت مندیم قربان

شاید نوشابه رو ازت نگیرم اما شک نکن که اینو ازت می گیرم، حتی به زوووور

ممنون دوست من
خیلی خوبه، عالیـــــــــــــه

رها شنبه 17 فروردین 1392 ساعت 00:39

کم پیدایین؟!

هستم رها جان، هر چند بودنم به چشم نیاید

میلاد شنبه 17 فروردین 1392 ساعت 18:06

محمد باید بیام باهم یکم پاپ کورن بخوریم و کیک بهت تعارف کنم، شاید یه تکونی بدی این وبلاگ

پاپ کورن دو نفره که یادته ؟!!

در مورد اعتصاب غذاهم، نظرم عوض شد، می خواهم انقدر تپلت کنم که روناک خانم از تپلی پرتت کنه بیرون

این "پاپ کورن" که میگی چی هست حالا؟!
نکنه رهبر جدید کاتولیک های جهانه که تو واتیکان زندگی می کنه؟

من تا اونجایی که یادم میاد من و تو دو تایی چسفیل خوردیم، چه قدر هم چسبید. آره، چسفیل دو نفره یادمه

در مورد تپل کردنه من هم سعی باطل نکن داداشم. این امر، امریست محاااااال... خودم تجربه کردم جواب نداده

میلاد شنبه 17 فروردین 1392 ساعت 18:07

در ضمن دست این خاموش جان درد نکنه

کاشکی ماهم از این دوست های خوب داشتیم

عوضش من کلی دوست خوب دارم
یکیش هم خود تپلت

بهارهای پیاپی شنبه 17 فروردین 1392 ساعت 19:25 http://6khordad.blogfa.com

از: سرپرست روابط عمومی
به: خاموش
احتراما ضمن تبریک سال نو به استحضار می رساند در اهدای این چیزهای خوشگل سلسله مراتب اداری را رعایت فرمایید.

بیا هیچی نشده مشتری پیدا شد واسش
عام بیخیال این کاردستیه ما شو سر علی

طـ ـودی یکشنبه 18 فروردین 1392 ساعت 00:51 http://b-namoneshon.blogsky.com

آقا تعطیلات تموم شده ها

شایعه س طودی جان، شما باور نکن
این جایی که ما زندگی می کنیم خیلی وقته تعطیله، تعطیلیش هم تمومی نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد