بابا "انار" دارد
بابا "انار" دارد

بابا "انار" دارد

راز فنا...

وقتی که می روی،

ماهی می شوم و روی شن ها

غریبه با دریا!

ثانیه های نبودنت را، با طعم مــــــــرگ

دهنک می زنم.



نظرات 46 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 11:00 http://www.najvaye-tanhai.blogsky.com

اومده زادگاهش؟

اومده زادگاهش :-)

میلاد چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 11:38

جاش خالی نباشــــــــــــــــــــــــــه این خواهر عزیز ما

توهم ناقلا میتونی راحت بشینی جمعه فوتبال ببینی و فیلم های خاصتو تماشا کنیــــــــــــــــــــــــا

مخلصیم حاج آقااااا

بیاین پیش ما این روزا :-)

مریم چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 11:45 http://www.najvaye-tanhai.blogsky.com

ای جانمی جان
الان خوش به حال ما شده دیگه... مگه نه؟

فروغ چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 12:38

هوای خانه چه دلگیر میشود گاهی....

بله، گاهی...

شلم شوربا چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 12:48 http://WWW.NIMARASI.BLOGFA.COM

اصطلاح دهنک رو توی هیچ شعری تا حالا نخونده بودم عالی بود .حس تکان خوردن لب ماهی و نفسهای اخر

یه پست گذاشتم برای بهترین نوشته های وبلاگنویسها برای اینکه به انتخاب خودشون بتونیم اونها رو بخونیم اگه اقای بلاگر هم افتخار بده که ممنون میشم . عزت زیاد

عالی خودتی

به روی چشم :-)

خاموش چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 12:51

الهی...

الان باس آمین بگیم ینی؟

فرشته چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 14:02 http://houdsa.blogfa.com

آخی...داره یه نفس راحت میکشه از دست تو...

ایشالا خدا این قسم نفس راحت کشیدن رو نصیب محسن خان هم بکنه

در ضمن پشیمون نباش، تو حرفات و رفاقتت و شیرین کاریات کللهم رو سر ما جا داره بس که عزیزی

مریم راد چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 15:24

خیلی وقت بود از این کوتاه های پر معنی ننوشته بودین :)

می نویسم گه گاه، اما اینجا نه


یه جا دیگه :-))

شبــ نم چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 17:19 http://mesle-nafas.blogfa.com

تو بشو ساحل قلبم
من میشم ماهی مرده
تا بگن به عشق ساحل
لب دریا جون سپرده

زیباااا :-)

قاصدک چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 20:27 http://adambarfi-167.blogfa.com

سلامت باشه بانوی قصه هات ماهی... :)

:-)

موتوشکرم...

تیراژه چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 23:48 http://tirajehnote.blogfa.com

چقدر این عاشقانه هایی که مینویسی را دوست دارم رفیق..
شاه پری عاشقانه هایت همیشه سلامت باشد. سفرش به خیر.

ممنون رفیق جان :-)

سایلنت پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 02:03

همین عادت با تو بودن یه روز
اگه بی تو باشم منو می کشه..

:-)

الی پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 03:32

چه عاشقانه و زیبا توصیف کردی که مثل ماهی "دهنک" می زنی منم تا به حال این کلمه رو نشنیده بودم!
خب به فکر کسایی که جای یه عشق پرشور و نشاط توی زندگیشون خالیه هم باش!! آدمیزاد است خب غبطه میخورد ...دلش میخواهد کسی، جایی منتظرش باشد، دلتنگش باشد ، آه من امشب خیلی گله دارم از دنیا ولی فکر کنم اینجا جایش نیست .... عشقتون پایدار

ما شرمنده... :-)

ممنون

کیانا پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 09:11 http://p4nt4lo0n.blogsky.com

هیچی دیگه من به دلایل متعدد سکوت میکنم

اصن تو سکوتت شیرین تر و مفید فایده تره

آرررره :-))

خورشید پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 09:59

خیلی زیبا. ته دلم قلپ قلپ می کند با خواندنش.
چشمتان روشن. سلامت باشند ان شاا... .

سلامت باشی خورشید جان

خورشید پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 10:10

اگه باغبان من از این طرف ها رد شد، سلامم را برسانید.
و بگویید فدایت بشوم رفیق. دلتنگم حسابی...

با عرض پوزش از آقای جعفری نژاد..
بلاگفا نظرات منو ثبت نمی کنه.

:-)

رونوشت: باغبان لاله عباسی ها
ملاقاتی دارین حاج خانووووم

نیمه جدی پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 11:32

چه قشنگ بود این عاشقانه ...
جاشون سبز و سفرشون بی خطر و به سلامت.

ممنون بانو :-)

سکوت پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 11:42 http://www.sokoot-.blogfa.com

سلام
ببخشید چن روز دیر اومدم.
با 4 روز تاخیر تولدت مبارک

سلام و سپاس

گیل دختر پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 11:57 http://barayedokhtaram.blogfa.com

رفتن همیشه برای اونی که میمونه سخت بوده حتی اگه این سفر چند روزی بیشتر طول نکشه ... جاشون خالی نباشه کنارتون ...سفرشون به خیر و سلامت ...

ممنون گیل دختر جان

راحله بانو پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 15:31 http://www.tehranote.blogfa.com

یادم نیست همین چند روز پیشا کجا اینو از زبون ِ یه مرد خوندم که مرد ها وقتی که زنی توی زندگیشون نیست که خب نیست و مشکلی نیست ولی وقتی میاد و می مونه و همیشگی میشه دیگه همیشه باید باشه...اگه یهو وسط ِ بودن هاش نباشه و بره ..اون وقت مرده قصه دل گیر میشه..گوشه گیر میشه..حتی پست های چند کلمه ای می نویسه...بچه میشه...

ایشالله زود ِ زود برگردن:)

شناختن مردها کار چندان سختی نیست پنداری :-)

ممنون دوست من

زهــــرا پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 17:41

سفر روناک عزیز بی خطر
.
عاشقانه نوشت هاتونم ابدی و جاوید

ممنون زهرا جان :-)

جزیره پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 19:44

یعنی خدارو سپاس میگم که قبل اینکه کامنت بزارم کامنتارو خوندم:دی .اخه اولش فک کردم یکی از پستای اون وبتو اینجا کپی پیست کردی بعد میخواستم یه چیز بی ربط بگم

جای روناک جان پیش پات خالی نباشه.

در ضمن پیرامون پیشنهاد بی شرمانه ی میلاد:دی باید عرض کنم که درسته که روناک جان نیست ولی جعفری نژاد اگه بخای پاتو کج بزاری با ما طرفی

یا میلاد رو خوب نشناختی یا جنست خرابه چون منظور میلاد از فیلم های خاص فیلمایی بود که دیدنش توام با سوالاتی از قبیل "اینجاش چی شد؟ و به نظرت آخرش چی میشه؟" یه مقدار عذاب آوره :-))

ممنون جزی جان

خورشید پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 22:56

ببخشید یادم نبود چشمتون روشن مال وقتیه که بر میگردن.
سفرشون به سلامت.

پیش میاد خورشید جان، باکت نباشه ;-)

آوا جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 00:16

عاشقانه هایتان برقرار
سرسژردگیهایتان تا
ابد استوار.......
یاحق...

ممنون آوا جان

دل آرام جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 00:52 http://delaramam.blogsky.com

روناک عزیزم زود برگرد، محمد ِ ما طاقت دوریت رو نداره عزیزکم
خب معنی این شاعرانگی همین بود و من فقط بلدم واضح حرف بزنم متاسفانه

ممنون که عیال ما رو شیر فهم کردی دلی جان
امیدوارم از تو حرف شنوی داشته باشه رفیق :-))

ثنا جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 04:26

سلام


دهنک ؟این مصرع میشد بهتر باشه یا نه؟شایدم نمیشده

موفق باشید

سلام

از اونجا که شاعر نیستم، مطمئنن می شده خیلی بهتراز این باشه :-)

ثنا جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 04:29

لایک به کامنت راحله جان


-خوشبحال همه انهاکه با عشقی بزرگ روزگار میگذرانند/نه مثل ما با دلی کوچک و حسرتهایی بزرگ....

بسلامتی برگردت خاتونت برادر

چه عرض کنم!

ممنون رفیق

نیـــــــلو جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 12:09 http://http///niloonevesh.blogfa.com

دقیقا خوب شد منم کامنتا رو خوندم :))
ایشالله که زود و به سلامتی برگردن.

کلن میاین که فحشم بدین انگار :-))

ممنون نیلو جان

نرگس۲۰ جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 17:16

جای روناک بانو خالی نباشه که هست!
سفرش به سلامت
انشالا خیلی زود برمیگرده

ممنون آبجی خانوم

قاصدک جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 21:34 http://adambarfi-167.blogfa.com

کی انشالله روناک جان برمیگرده؟
بلکم نطق شما باز شه جواب کامنتارو بدی حداقل :))

شما هم دست ما رو خوندیا قاصدک جان :-))

شیدا شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 00:02 http://sevil59.blogfa.com

وقتی که می روی پرنده ها به سکوتی سرد می رسند در غربت لحظه های پرت... وقتی که می روی شقایق ها با باد می رقصند و این شاید یاد آور روزهای پایکوبیست.

:-)

و سلام...

مریم راد شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 09:55

سلام استاد
اصلن اگر استاد می شدید از اینها بودید که به همه نمره بیست بدهید
مگه نه؟ :)
استاد نمی نویسید آنوقت آیا ینی؟
استاد بنویسید بهتر است ها..
هم برای ما هم برای دنیا و آخرت ....
آمدم چیزی بگویم که بنویسید.. مثلا ... هر چند فکر نکنم .....
حالا با این زبان الکن خواستم خواهش کنم بنویسید همین :)
ان شاالله که روناک عزیز هم هر چه زودتر باز گردند :)

سلام دوست من

نه، بعید می دونم استاد خوبی می شدم چون به شدت از این که با القابی شبیه "استاد گلابیه"، "استاد باحاله" و "استاد گاگوله" شناسایی بشم بیزارم. پس بهتر که اساسن استاد نشدم :-))

ممنون مریم جان

هاله بانو شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 10:57 http://halehsaadeghi.blogsky.com/

سفر این ناز بانو بی خطر
فقط خدا کنه یادش مونده باشه به تعداد روزهای نبودنش برای شما کدئین کنار گذاشته باشه ... آقای خوبی باشید ... خونه رو هم زیاد به هم نریزید

عالی بود اون کدئین اون شب
با همین چشمای خودم دیدم که محمد 7 رنگ عوض کرد تا اثرش پرید :-))

کیانا شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 12:32 http://p4nt4lo0n.blogsky.com

حالا ببیناااا اگه گذاش من یه بار جدی باشم :)))))

نمی تونی که، پس قپی نیااااا

نیلو شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 14:54

نخیرم.اصلا هم منظورم این نبود؛ :)
بر می گشت به خودم نکته اش؛که تا کامنت اولی رو خوندم تازه فهمیدم چی شده :))

:-))

مریم شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 15:22 http://www.najvaye-tanhai.blogsky.com

خاتون قصه هات رو دیدم ماهی
دیدم و در تلالو نگاه مهربانش آرام شد دلمـ
خاتون قصه های تو ماه است و...
چکه چکه نور از چهره اش میبارد

این حرف رو از ته دل میگم محمدحسین
قطعاً... قطعاً... قطعاً تو دلت براش تنگ شده
من این دلتنگیِ تو رو درک نمیکنم
چون دلِ بیتابِ تو با دل من فرق داره داداش
اما میتونم بهت بگم واقعاً میشه حتی بعد از یه لحظه دورشدنش و جدا شدن ازش دلت براش تنگ بشه و تو حق داری
عشقتون مستدام و دیدار بعدی ایشالله وقتی نی نی توی آغوشتونه

لطف دارین خانوم :-)

سپیده شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 19:37

آخ که چقــــــدر پر از حسِ خوبم برای زندگی‌تان، برای عاشقانه‌هایتان ...

خانه‌تان آباد ممدقلی جان
سلام حقیرمون رو به روناک بانو برسانید، وقتی آمدند :)
سلام برادر ;)

ببین کی اینجاست!!
تو باس سپیده ی خودمون باشی که یهو غیبت زد!
خوبی رفیق؟ سازی؟


سلام خواهر جان

پروین یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 02:10

الآن یعنی سه روزه داری دهنک میزنی محمد جان؟ یا بیشتر؟
امیدوارم روناک عزیزم زودتر به حرف دلآرام گوش بده و برگرده. این دوری های گاه بگاه حلقهء عشق و علاقه اتون رو محکمتر میکنه محمد عزیزم. پاسشان بدار

سه روز و چند ساعت البته :-))

به روی چشم...

بهارهای پیاپی یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 14:32

من کجا بودم که تولد رفیقمو تبریک نگفتم؟ بهترین سال زندگی رو برات آرزو می کنم رفیق. بهتر از هرسال و بهتر از همه ی بهترها

ای بابا رفیق جان
شما بدون تبریک هم عزیزی

ممنون بهار جان
سلام جناب همسر را هم برسانید لطفن

شرمین یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 20:29 http://forsate-man.blogfa.com/

سلام
از جوگیریات به اینجا رسیدم...
راستش اسم خانومتون باعث شد بیام...
یه اسم کردی رو که می بینی هرجای این دنیای مجازیم که باشی حتی اگه نشناسیش به امید اینکه یه هم زبون رو پیدا کردی خوشحال میشی...
البته شایدم کرد نباشند و فقط اسمشون کردی باشه...چون به نظر نمیاد شما کرد باشید...

سلام و خوشوقتم

بله، روناک ما کرد است
و حدستون در مورد من درست بود :-)

سایلنت یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 21:07

چرا نمی نویسید پس؟؟
باید برم قبلیارو بخونم؟؟

نوشتم :-)

وانیا دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 11:40

بانوی زیبای خانه ات سلامت باشد همیشه

سلام و ممنون وانیا جان

شرمین دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 15:15 http://forsate-man.blogfa.com/

سلام
چه خوب
سلام برسونید خدمتشون
خودشون وبلاگ دارن آیا؟
شاید شما ندونید اما کردها راحت دختر به فارس نمیدن
صحت حرفمو از روناک بانو بپرسید؟
خیلی خوش به حالتون شده
ایشالا سالهای سال درکنارهم با سلامتی و شادی زندگی کنید
یه چیزه دیگم بگم انصافا دخترای کرد خوشگلند...البته من به شخصه سهمی نبردم از این مسئله...اما امیدوارم تو این موردم شما شانس آورده باشید و یه دختر کرد خوشگلش نصیبتون شده باشه :-)

سلام و سلامت باشید

خیر، روناک وبلاگ نداره. ینی تا اونجایی که من اطلاع دارم نداره :-)

می دونم و راحت دختر نگرفتم از کردها :-)

ممنون از لطفتون، من اساسن خوش شانسم، هر چند به شانس اعتقادی ندارم :-)

شرمین دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 15:32 http://forsate-man.blogfa.com/

دوست داشتم خودشون وبلاگ داشتن
بهشون بگید
"کس نه له کورد مردوه...کورد زیندوه..."
"بژی کورد"
روناک عزیز ندیده دوستون دارم...دلیلم ندارم براش...

اوه پس دلتون پره...اما به نظرم ارزششو داره...
شوهر عمه ی من که با سختی از مادربزرگ من دختر گرفت همیشه میگه ارزششو داشت...تازه اون بنده خدا کُردم بود اما مال یکی دیگه از شهرها...مادربزرگم میگفت دختر به غریبی نمیدم...

ارزششو داشت... :-)

bermuda سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 22:25

من اگر روزی وزیر آموزش و پرورش بشم...
در هر بخش از کتابهای ادبیات،یکی از پستهاتون رو میذارم...
طنز،عاشقانه،اجتماعی....
کلا خوب و عالی...چی بگم؟

پست ننوشتی تو کتابام اشکال نداره ولی لطفن بگو حتمن عکسم رو روی صفحه ی اول کتابا چاپ کنن

ینی عاشق اینم که بچه های مدرسه ای برام سبیل بذارن و خط ریش :-))

bermuda جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 10:29

حتما!!!
آخر سال هم یه مسایقه میذاریم...به بهترین طرحی که برای عکس شما زده بشه جایزه میدیم...خوبه؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد