بابا "انار" دارد
بابا "انار" دارد

بابا "انار" دارد

مسابقه "داستان نویسی" - اطلاعیه شماره "2" :-))

با سلام


اول اینکه به جهت پاره ای مسائل امنیتی و در راستای پیشگیری از ایجاد شبهه در صحت رای گیری، اسامی دوستانی که فایل داستان شان را فرستاده اند عجالتن نزد من و بابک محفوظ می ماند و جهت اطلاع این عزیزان از دریافت ایمیل شان، تائیدیه دریافت فایل روی همان ایمیل ارسالی Reply خواهد شد.


ضمن این که با مشورت بابک ِ عزیز، قرار بر این شد که فرصت ارسال فایل ها رو تا ساعت 8 فردا شب تمدید کنیم و داستان ها رو طبق قرار قبلی ساعت 22:22 فردا شب رو نمایی کنیم.


باز هم ممنون از دوستانی که فایلشون رو فرستادند.


پاینده باشید :-)

نظرات 20 + ارسال نظر
سکوت جمعه 8 آذر 1392 ساعت 23:07

پس بهتره تا أبروم نرفته بزنم گاراژ

آزی جمعه 8 آذر 1392 ساعت 23:22 http://bihefaz.blogfa.com

کاش زودتر اعلام میکردید...اگه بدنید من چه مصیبتی کشیدم تا نوشتمش فکر کنم پر از غلط ویرایشی هم باشه!!! وقت نداشتم خوب

حق با شماست

اگه فکر می کنی فایلت خیلی ایراد تایپی داره پیشنهاد می کنم فایلت رو ویرایش کنی و مجدد بفرستیش

مهرداد جمعه 8 آذر 1392 ساعت 23:24

سلام داداش
تو ادامه پست قبلی که فوتبالی بود
خواسم یاد 8 اذر 76 رو زنده کنم
به قول عمو جواد خیابونی
حماسه ملبورن و غزال تیز پا و این صوبتا
یادش بخیر
مردم چه ذوقی کردن اون روز
اینکه وقت نوشتن ادامه داستان رو زیاد کردی دست مریزاد
این پی سی ذغالی من بعد نوشتن متن یهو
اب روغن قاطی کرد این شد که دارم دوباره می نویسم
داداشی
خواسم پیشنهاد بدم
بهتره مشخص نشه کدوم متنو کی نوشته
فک کنم اینجوری بهتره
البته باز خود دانید

سلام مهرداد جان

دقیقن قرار همینه که فایل نوشته ها رو بدون نام در معرض رای گیری قرار بدیم

ممنون داداش :-)

ایران دخت جمعه 8 آذر 1392 ساعت 23:30 http://dokhteiran.blogsky.com

آآخیییش.. یکم خیالم راحت شد... برم تا فردا شب یکم پر و بال بدم به اوضاع.
ولی دارم پا تو کفش بزرگترا میکنم یه جورایی... قشنگ احساس میکنم. مخصوصا با اسمایی که نوشتین.

رهگذر ( مخاطب نیمه خاموش) جمعه 8 آذر 1392 ساعت 23:57

سلام.
آقای جعفری نژاد عزیز من چند دقیقه پیش ادامه داستان را براتون ارسال کردم. لطفا چک کنید ببینید براتون رسیدi این وسط مسطا لنگری به فیبر نخورده باشه ایمیلمون پریده باشه :D
ممنونم.

سلام

فایلتون رسید
ممنون

رهگذر ( مخاطب نیمه خاموش) شنبه 9 آذر 1392 ساعت 00:07

آقای جعفری نژاد قراره فایلا بی هویت باشه؟؟؟؟؟
من فکر کنم تابلو باشه فایلم، آخه چند سطر اولش یه توضیحاتی دادم که مشخصه ماله منه. اگر قراره بی هویت باشه لطفا اون 15 خط اوله فایلما که توضیح راجع به خودم بود حذف کنید. یعنی فایل بشه عنوان ادامه داستان.
یا اینکه خودم دوباره فایلا تصحیح کنم بفرستم؟؟؟؟

اصلاح می کنم
به چشم

اورین اینجورى بدون پیش زمینه راى میدیم.
ممنون

عاطی شنبه 9 آذر 1392 ساعت 01:14 http://www-blogfa.blogsky.com

وای!!!اینجاست که آدم عجزو!!!!توو تک تک سلول های خاکستری ناچیز مغزش!و غده ی تخیلش(والا واسه ما قوه نیست ک غده ست!)!می بینه!!!!!

باورت نمی شه چققققققققققدر(!)فک کردم تا منم ی چیزی ینویسم! لا مصب!!!!از 5 خط بیشتر نمی شد!اوونم چ 5 خطی!!!!

آره والا!از همون قسمت اول!خواستم خیر سرم واسه تمرین خودم همینطوری دلی!داستانو ادامه بدم!نچ!نشد ک بشه!

می خواااااااستم..می خواااااااستم اما مقدوورم نشد!!!

ولی اوون خنده ی عنوان پست!حالمو خووب کرد!اصن بهم انرژی داد! ولی بازم نشد ک بنویسم ادامه شو!

فقط بدرد گل گذاشتن می خووریم ما:دی!

:گل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل

سمیرا شنبه 9 آذر 1392 ساعت 07:17 http://nahavand.persianblog.ir

کاش خودتون تموم میکردید داستانو بعد به فراخوان میذاشتید...یا حداقل پایان های خودتونم شرکت بدید ما دوست داریم نوشته های شما رو بخونیم

آفو شنبه 9 آذر 1392 ساعت 08:04 http://www.asimesar.blogfa.com

ای بابا
حالا اقد عینه این شرکت در انتخابات زمان رو تمدید کنید تا ما هم وسوسه شیم شرکت کنیماااا ...
بابا تمدید نمی کردید دیگه ....
عاقاااااااااااااااااااااااا ای کاش واسه هر داستانی رو اعلام میکردید که کی نوشته ....
ایجوری چه فایده که اعلام نکنید .

نیمه جدی شنبه 9 آذر 1392 ساعت 08:46

شما هم پاینده باشید:-) ( آیکون ملت همیشه در صحنه که کلن پیگیر امورند!)

دل آرام شنبه 9 آذر 1392 ساعت 12:43 http://delaramam.blogsky.com

آفرین دستتون درد نکنه. ایشالا داستان(داستان؟؟ نه خدایی در مقابل قلم شما دوتا این چرت و پرتهای من داستانه؟؟) بله عرض میکردم، خط خطی های من هم آماده میشه ایشالا

rana شنبه 9 آذر 1392 ساعت 12:54

سلام من اطلاعیه قبلی رو پیدا نکردم می شه بگید شرایط شرکت در مسابقه چیه؟

ایران دخت شنبه 9 آذر 1392 ساعت 13:07 http://dokhteiran.blogsky.com

فرستادم
ولی خدایی جوونی کردم... خام بودم... نفهمیدم این جا جای من نیست...
شما ببخشید :)

سحر شنبه 9 آذر 1392 ساعت 19:21

سلام
پیشنهاد میکنم پایان خودتون و بابک اسحاقی رو هم ناشناس بذارین بعد ببینیم که قلمتون امتیاز میاره براتون یا اسمتون

البته فقط یه پیشنهاده

دقیقا تصمیم همینه سحر جان

به چشم :-)

جزیره شنبه 9 آذر 1392 ساعت 20:00

چی شده؟
داستان به تهش نرسید؟مسابقه شد؟!

جزیره شنبه 9 آذر 1392 ساعت 20:04

ببین 6روز نبودمااااااااااااااااااااااااااااااا
همه چیو بهم ریختین

قاصدک شنبه 9 آذر 1392 ساعت 20:10

خصوصی

میدونین چیه ؟کامنتا رو که میخونم یاد استاداى دانشگاه میفتم که یه موضوع رو توضیح میدن بعد دانشجوها دوباره همون سوالا رو میپرسن!!!

فرشته شنبه 9 آذر 1392 ساعت 22:23

سلام...
مشتاق خواندن داستان دوستان هستیم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد