بابا "انار" دارد
بابا "انار" دارد

بابا "انار" دارد

رونمایی از داستان های مسابقه ی داستان نویسی

قبل از هر سخنی؛

تشکر بسیار از دوستانی که قبول زحمت کردن و قلم فرسایی فرمودن و دعوت ما رو جهت شرکت در مسابقه اجابت نمودن.

بدون شک هدف اصلی از برگزاری این مسابقه برقرار نمودن جوی صمیمی و دوستانه است. ضمن این که بهره مند شدن از نقطه نظرات دوستان دیگر و نیز شرکت در یک جو رقابتی سالم و دوستانه به خودی خود خالی از لطف نیست.


الغرض:


با توجه به این که هجده داستان برای شرکت در مسابقه ارسال شده است و عملا خواندن و مقایسه کردن این تعداد داستان در یک شب کاری سخت و شاید هم نشدنی باشد لذا به جهت فراهم کردن شانس برابر برای تمام داستان ها و برپایی عدل و مساوات!! قرار بر این شد که به مدت 4 شب، هر شب تعدادی از داستان ها رونمایی شوند و رای گیری مربوط به این داستان ها انجام شود. نتیجه ی آراء مربوط به هر شب محفوظ می ماند تا در انتها 4 داستانی که در مجموع 4 شب حائز بالاترین رای شده اند مجدد در معرض نظرات شما دوستان قرار داده می شوند و از میان آن ها، بهترین داستان برگزیده و اعلام خواهد شد. باور بفرمائید این تنها راه ممکن بود برای این که حتی الامکان حقی از کسی ضایع نشود و خدای نا کرده سوء تفاهمی هم به وجود نیاید. باز هم یادآوری می کنم مهم ترین هدف ما فراهم کردن یک جو دوستانه و شاد است. به خداااا...


این شما و این هم پنج داستان شب اول


1- قسمت نظر سنجی بالای قالب، سمت راست فعال می باشد. ضمن این که هر فرد فقط یکبار اجازه ی رای دادن دارد. هر چند ما ایرانی ها خداوندگار دور زدن قوانین هستیم ولی این دفعه لطفن روی ما را زمین نیاندازید و هر شب فقط به یک داستان رای بدهید.


2- ساعت رای گیری برای هر گروه از داستان ها از 22:22 همان شب تا راس ساعت 22:22 شب بعد می باشد.

 

3- شب اول و دوم هر شب پنج داستان و شب سوم و چهارم هر شب چهار داستان را مطالعه خواهید کرد.


4- داستان ها بدون نام نویسنده منتشر می شوند. شما هم لطف بفرمائید و نویسنده ی داستان را توی کامنتدونی حدس نزنید.


5- داستان ها به ترتیب تقدم در ارسال گروه بندی شده اند.



نظرات 39 + ارسال نظر
HaMeD شنبه 9 آذر 1392 ساعت 22:27

بسم الله

فرشته شنبه 9 آذر 1392 ساعت 22:27

اول سلام و تبریک بابت تغییر دکوراسیون...

جعفری نژاد شنبه 9 آذر 1392 ساعت 22:29

به خاطر عدم فعال شدن بخش نظر سنجی در قالب قبلی ناچار به تغییر موقت قالب شدم :-)

خاموش شنبه 9 آذر 1392 ساعت 22:32

عاقا ما فردا میخونیم الان درس داریم

جعفری نژاد شنبه 9 آذر 1392 ساعت 22:37

طبق مکانیزم پیش بینی شده توسط بلاگ اسکای هر فرد با یک IP مشخص بیشتر از یک بار قادر به رای دهی در بخش "نظر سنجی" نمی باشد.

فرشته شنبه 9 آذر 1392 ساعت 22:44

باز هم تشکر و ممنون از زحمات شما...به قول شما مهم ایجاد یک جو دوستانه و شاد است...و خواندن داستان با قلم دوستان ...

خاموش شنبه 9 آذر 1392 ساعت 22:45

خو حالا فراگیان یه بار اون جمله ات رو حودت بخون چقدر خشانت؟ هان؟
من سه تاش رو خوندم ولی چون خوابم الان نوفهمم باید فردا بیام! الان IPمن چطوریاس؟ خیلی تابلوه نه؟

مهرداد شنبه 9 آذر 1392 ساعت 22:49

سلام محمد حسن جان
خدا قوت
دست مریزاد بابت زحمتی که واسه مسابقه به دوشت افتاد
تشکر
جواب رو گرفتم
شماره پنج داد بیداد را انداخته
که منو شیر بابک نوشته
اقا محمد حسین
دیدی بابک جبران کرد
یک یک برابر شدین
رغیب از تو فارق از بابک

بابک اسحاقی شنبه 9 آذر 1392 ساعت 23:01

سلام محمد جان
شبت به خیر
اولا خسته نباشی به خاطر زحمتی که می کشی
خوندم هر پنج داستان رو و رای هم دادم
ممنون
دست بچه ها هم درد نکنه که زحمت کشیدن و داستان فرستادند
فکر میکنم بعضی ها با خوندن این داستان ها پشیمون شدن از اینکه داستان نفرستادند .

رهگذر شنبه 9 آذر 1392 ساعت 23:13

سلام.
خو حالا چرا از رو ترتیب ارسالها میگذارید داستانارو؟؟؟؟ ترتیب یه سری از دوستان که معلوم بود؟؟ دیگه اونم رندم میکردید که مو لا درزش نره.
البته حالا هم خیلی خوبه.
--------------------
راستی جعفری نژاد اگر یه روز کارداشتی مسافرتی خدای نکرده مریضی چیزی داشتی اصلا اصلا به خودت نگرانی راه نده بقیه بچه ها ثابت کردن که میتونن جاتون قلم بزنند. (عمرا بتونند. ها ها ها. ) (شوخی بود جهت تلطیف هوای ذهن دوستان پس از خواندن 5 داستان زیبا)

از زحمتتون هم تشکررررررررررررررررررررررررررررررررررر میکنممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
خسته نباشیددددددددددددددددددددددددددددد


من حالم بده!!

رهگذر شنبه 9 آذر 1392 ساعت 23:21

از دوستان خواهش میکنم همونطور که آقای جعفری نژاد گفتند خوب توی کامنتا حدث نزنید که کدوم مال کیه. اینطوری دوستان با پیش زمنیه رای میدهند.
بگذارید مسابقه بصورت کاملا سالم برگزار بشه.
تشکر

آذرنوش شنبه 9 آذر 1392 ساعت 23:25 http://azar-noosh.blogsky.com

دست همه ی نویسنده ها درد نکنه...ما که رایمونو دادیم ..حالا بمانده به کدوم داستان

مهرداد شنبه 9 آذر 1392 ساعت 23:33

اقا من عذر خواهی می کنم
به خدا شرمنده
من چپکی خوندم
این که نویسنده داستانو حدس نزنید

الان شمال
باد و بارون میاد در حد المپیک
شلاب زنه برار

کاشکى بتونیم داستانا رو نقد کنیم؟؟هوم؟

خیلی هم خووووبه. فقط لطفن با حفظ احترام...

بله صد در صد.
ولى نمیخوام رو نحوه ى راى گیرى یه وقت تاثیر بذاره.
براى همین اخر اخر اخر مسابقه نقد بشن بهتر نیست؟

بله، بهتره..

عاطی یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 02:37 http://www-blogfa.blogsky.com/

ممنونم از زحماتتون!:گل ل ل

خوشحالم ک داستانمو نفرستادم:دی!چون آبکی ترین داستان ممکن می شد:))))

ما رای مان را با اقتدار دادیم!

باشد ک رستگار شویم!

و همه ی داستان ها عالی بوودند!:گل ل ل

موضوع خیلی مهمه!!!ولی اوون موضوع رو چطوری بنویسی مهم تره!:| این نقد من بوود!

سمیرا یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 07:53 http://nahavand.persianblog.ir

دست شما و بابک خان و همه بچه هایی که داستان فرستادند درد نکنه کار قشنگی شد ولی بعضی داستانها دیگه خیلی هندی شده مثلا توی روستا اونم چند سال پیش اصلا فضا اونجوری نبوده که یه دختر بخواد برا پسر مورد علاقه ش نامه بنویسه بعد تازه بده دست باباش و باباهه بره به پسره بگه بیا دخترمنو بگیر....بهتر بود براساس واقعیتهای اجتماعی و فرهنگی جامعه داستانها تدوین میشد

افروز یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 08:27

سلام خسته نباشید خیلی ارزش که داره که شما اینهمه وقت میذارین برای این کار و سعی میکنید به بهترین شکل انجامش بدید
من که لذت بردم از خوندن داستان بچه ها

دل آرام یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 09:11 http://delaramam.blogsky.com

سلام
خیلی ممنونم که وقت و انرژی میذارین که لحظه های خوبی رو برامون ثبت کنید.
محمد جان من الان فقط داستان شماره یک رو میتونم ببینم و باقی داستانها رو نمیتونم بخونم.احتمالا ایراد از سواد من هست که نمیدونم چجوری باید دست پیدا کنم به بقیه شون. لطفا یه راهنمایی ای چیزی. مثلا شروع کنید دست زدن بعد من که نزدیک شدم صدا رو بلندتر کنید
با تشکر بی سوادان مقیم پایتخت

نه دلی جان مشکل از شما نبود
نمی دونم چه مرگش شده بود
راستش من هم دفتر نبودم و الان رسیدم و دوباره منتشر کردمش فکر کنم دیگه درست شده باشه

عذر خواهی از همه، خیلی زیااااد

نیمه جدی یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 09:46

راستش منم همین مشکل دلارام گرجس را دارم. لطفن مسئولین رسیدگی کنن.

عذر می خوام فاطمه جان
مجدد ویرایش کردم درست شد

نیمه جدی یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 09:49

البته جا داره قبل از هر حرفی بازم از شما تشکر کنم بابت این همه زحمت.

سکوت یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 09:59 http://www.sokoot-.blogfa.com

آفرین شما چه بلدین
میگم پس 4 تا داستان دیگه کووو؟

الان دیگه هست :-)

بانوچه یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 10:13

سلام من فقط تونستم شماره یک رو بخونم ... چیز دیگه ای ندیدم ... چجوریاس

اصلاح شد اشکالش :-)

یه مریم جدید یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 10:14 http://newmaryam.blogsky.com

دست شما درد نکنه. ولی من فقط داستان شماره یک رو میبینم!!

عذر تقصیر
ایرادش برطرف شد :-)

ایران دخت یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 12:13 http://dokhteiran.blogsky.com

ممنون از زحماتتون جناب جعفری... مدیریت مسابقه عالیه
ممنون از بچه ها که زحمت کشیدن داستاناشونو فرستادن.

میلاد یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 12:18

سلام محمد جان

خسته نباشید و خدا قوت

هم به تو هم به بابک عزیز

هردو خیلی خیلی زحمت کشیدید، واقعا ممنون بخاطر اینکار قشنگتون

راستش من هر 5 تا داستان خوندم، به تمام نویسنده های این 5 داستان هم خسته نباشید و خدا قوت میگم

از هر 5تاشون تشکر می کنم که وقت گذاشتن

باید صبر کنم بقیه داستان هارو بخونم

پیرامید یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 12:23 http://lifeformyself.persianblog.ir

خسته نباشید به همه بچه ها.... من دیشب تندی همه داستان ها رو خوندم و رای دادم.... ببینیم داستان های گروه های بعدی چه شکلی هستن.... خیلی خیلی مشتاقم داستان های امشب رو هم بخونم...

سمیرا یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 13:04

جناب جعفری نژاد میگم حیف اون قالب قشنگ نبود که عوضش کردید کلی حس خوب منتقل میکرد به آدم ...الان همه ش احساس میکنم عوضی اومدم خونه یکی دیگه

آهو یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 13:58

سلام دوستان گل . دست همگی دردنکنه . زحمت کشیدید و خسته نباشید . دست شما آقایان امیر حسین و بابک هم درد نکنه که حتما زمان زیادی برده سر و سامون دادن به این نوشته ها و منتشر کردنشون . البته بعضی دوستان بد نبود قبل نوشتن قسمت آخر قسمتهای قبلی رو یه دور دیگه می خوندن . ماشا ا... یه اشتباهاتی آدم میبینه انتظار داشتم متن های قوی تری بخونم از بچه ها . چگونگی پیش بردن و نتیجه داستان یه بحثه شیوه بیان و روش روایت و روانی متن یه بحث دیگه است . فک کنم زمان بچه ها کم بوده و فرصت پردازش درست شخصیتها با توج به نوع رفتارهاشون تو قسمتهای قبلی رو نداشتن .
باز هم ممنون که ما رو مهمون چنین رقابت دوستانه و لذت بخشی کردید . منتظر کارهای بقیه دوستان هستم . مشتاقانه

آهو یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 14:02

گمونم اسم شما رو در کامنت اشتباه نوشتم جناب جعفری نژاد . اگر اینطور هست عذر خواهی منو بپذیرید و اصلاح کنید لطفا محمد حسین خان

سکوت یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 15:15

راستی آخر کار که مسابقه تمام شد اسم نویسنده ها رو هم بگین

دل آرام یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 15:25 http://delaramam.blogsky.com

آهان بله بله درست شد. دستت درد نکنه
راستی خواستم بگم جمله اخر کامنت قبلیم رو خطاب به خودم گفته بودم، یه وقت دوستان سو برداشت نکن

ف رزانه یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 15:25

ممنون ازتون جناب جعفری نژاد... خسته نباشین

دم این 5 تا نویسنده هم گرم... خیلی کار قشنگی شد
رفتیم که رای بدیم

یک خواننده ی خاموش یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 17:29

دست همه ی دوستان دردنکنه...دست شما هم...
رای دادیم.

خاموش یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 19:18

خوندیم و رای دادیم! ما یه همچین ملت همیشه در صحنه ای هستیم!!!

قاصدک یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 21:48

سلام مهندس
ممنون برای زحمت هایی که می کشی..

:)

رهگذر یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 22:22

سلام.
من که دیشب یه سری خوندم
والانم اومدم چندتای منتخب که دیشب بهتر پسندیده بودم را دوباره خوندم و رای ام را به صندوق انداختم.
میگید نه؟؟؟
اینم انگشتم.
---------------
نتایج خیلی جالب بود 111 نفر تا الان شرکت کرده بودن.
من فکر میکردم حداکثر 20-30 نفر تو این نظر سنجی شرکت کنند.

دست مسئولین درد نکنه.
شورای نگهبان کی صحت انتخابات را اعلام میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آزی یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 22:36 http://bihefaz.blogfa.com

نظر سنجی آپدیت شده ولی از پنج داستان جدید خبری نیس که! ها؟

هست آزی جان... کلیک بفرمائید :-)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد