بابا "انار" دارد
بابا "انار" دارد

بابا "انار" دارد

و من این بار برای تو "آغاز" می شوم

بچه تر که بودم عادت داشتم پای فیلم که می نشستم خودم را جای بازیگرهاش می گذاشتم. یکی دو بار جای ِ جان وین وسط بیابان های بی آب و علف ِ غرب وحشی تیر انداختم. چند بار جای ِ بود اسپنسر کافه به هم ریختم. به قاعده ی تمام کافه و کا.با.ره های بالا تا پائین ِ شهر جای بهروز وثوق نشستم و کتک خوردم. بزرگتر که شدم چند دفعه توی چند سکانس جای شکیبایی عاشق شدم. بعدتر، بوسه را که فهمیدم در نهایت ِ اعتماد به نفس، جای جرج کلونی می بوسیدم Actress ها را...

خلاصه که توی تخیلاتم، بی اجازه جای خیلی ها نشستم اما فقط به بعضی هایشان حسادت کردم. به "رت باتلر" توی بر باد رفته حسادت کردم همینطور به شان پــِن توی من سَم هستم. همین چند ماه پیش هم خودم را جای مرد ِ توی این کلیپ گذاشتم و بهش حسادت کردم و اگر بخواهم صادق باشم حتی به آن شخصیت انیمیشنیه لعنتی توی شاهکار میشائیل دودک هم!
می دانی عزیزکم؟ حالا که فکر می کنم دنیای ِ این هایی که اسمشان را بردم تنها یک نقطه ی اشتراک داشت. این مردها تمامشان دختر داشتند و دخترشان تمام ِ دنیایشان بود.

اعتراف می کنم تا همین چند وقت ِ پیش به تمام مردهای زمین که دختری دارند، حسادت کرده ام. یک جایی ته و توی دلم حسرت حالشان را خورده ام و توی تخیلاتم خودم را جایشان بازی کرده ام. اعتراف می کنم تا همین چند وقت ِ پیش دختر نداشتن، بزرگترین نداشتن ِ زندگی ام بود. این چند وقت ِ پیش یعنی درست دو هفته پیش، همان روزی که مامانی توی صورت دکتر نگاه کرد و پرسید: بچه چیه آقای دکتر؟
بعد دکتر خندید و گفت: خب بچه، بچه س دیگه. بعد مکث کرد، بعد چند ثانیه به مانیتور پیش رویش زل زد و آرام زیر لب گفت دختره. اونقدر آرام که تمام مطب صدای نیش ِ بازم را شنیدند که فریاد می زد: دمت گرم آخدااااا، دمت گرم

نظرات 73 + ارسال نظر
داود (خورشید نامه) دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 01:15

به عنوان بابای یک دختر بهت می گم
خدا هر کی رو دوست داره بهش فرزند عطا می کنه و ان را که دوست تر میدارد دختر
به جمع ما خوش امدی

ارادت جناب :-)

فرشته دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 01:31

چقدرررررررر خوب ...

خوبی از خودتونه :-)

الان عکس اینستاگرامت رو که دیدم اومدم وبلاگت رو هم چک کنم ببینم چی نوشتی برای این دونه ی انار.من تازه متوجه این خبر خوش شدم.خیلی خوشحالم براتون.خیلی حس خوبی داشت دیدن عکس در اینستاگرام و خوندن این متن.اینجا هم میگم که چقدر مامان بابا شدن به شما و روناک جان میاد.خوش به حال دخترتون.ایشالا به سلامتی.خیلی ذوق کردم.

سلامت باشی منصوره جان
امیدوارم به همه ی آرزوهای قشنگت برسی رفیق

خورشید دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 01:45

ای وای من دارم سکته می کنم

خورشید دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 01:48

من خیلی خوشحالم خیلی....
شما (بعد بابای من) بهترین بابای دنیایی..

ممنون خورشید

خورشید دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 01:56

ای جان دلم..
من الهی قربونش بشم دخملی نازو..
الهی من فداش بشم..

وای خوش به حالتون.
دختر داشتن خیلی قشنگه. خیلی مزه داره..

مامان بزرگ می گفت دختر نور خونه س.

خورشید دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 01:57

بابا انار دارد..
:))



+ جدی جدی شما دارین بابا میشین؟
ای وای من..
چه خوشگل..

خورشید دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 02:33 http://shamsolmolook.persianblog.ir

من دیگه خوابم نمی بره..

اینجا رو نو کردین برای دخترمون.. به به..
آغاز یعنی همین دیگه.
اینجا خوشگل بشه..
شما خوشگل میشی..
روناک خانم خوشگل میشن..
کلا زندگی قشنگ میشه..

به به

خورشید دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 02:39 http://shamsolmolook.persianblog.ir

من یه خورده گیج تشریف دارم..
خواستم برای اون دسته از دوستانی هم که مثل من کمی دیر می گیرن ماجرا رو بگم اینجا کلا اسمش شده بابا انار دارد..

ای جانم.. چه خوشگل..چه ماه..

+ من دوباره دارم زیاد حرف می زنم. خیلی خیلی تبریک چند باره.. قربان نی نی..


خدا نکنه خورشید جان
سلامت باشی خانوم

بشرا دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 03:36 http://biparvaa.blogsky.com

مبااارک باشه آقای پدر ...خیلی خوشحال شدم...
انشالله که به سلامتی به دنیا بیاد و شادی و برکت رو مهمون خونه تون کنه این دختر نااااز.... دیگه باید مواظب باشین با پسر دارها خیلی رفت و آمد نکنین
+ روزی که اومدین توی وبلاگم زیر عکسای پسرم کامنت گذاشتین شک کرده بودم که شاید خبرایی باشه ...
به روناک بانو هم تبریک بگید و مواظبش باشید.

درست حدس زدین
روزی که عکس پسرت رو دیدم چند دقیقه سیــــــــــــــــــــــــر نگاهش کردم. عششششق می کردم وقتی لبخندش رو توی عکس می دیدم. واسه همین بود که دلم نیومد کامنت نذارم :-)

محبوب دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 08:25

خیلی براتون خوشحالم... سلامت باشه و زیر سایه تون... صد بار مبارک باشه... همیشه شاد باشی داداش

ایشالا کوچولوی شما و وحید که حکمن به جمعیت فرشته های زمینی اضافه می کنه اومدنش

هلیا دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 08:26 http://www.mainlink2.blogsky.com

سلام
خیلی مبارک باشه
واقعااااااااااا دختر دار شدن یه نعمت خیلی قشنگه .
سلام به خانوم برسونین.

خدا نگه دار فرشته کوچولوی شما هم باشه
ممنون
شما هم سلام مخصوص ما رو ابلاغ بفرمایید خدمت جناب همسر

طـ ـودی دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 08:27

تبریک میگم بابای جدید
شدیــــــــــــــــدِ شدیــــــــــــــــــد
به شما، به روناک عزیز، و دختر کوچولوی توی راهتون

ممنون طودی جان

دریا دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 09:25

آخییییی... تبریک میگم چه شیرین چه لذت بخش چه خوب :))))

لرمانتف دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 10:41 http://http:/

خوشحالمون کردید, همیشه خوش خبر باشید...
روز و روزگارتون خوش
تبریک :)

سلامت باشی

n دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 10:56

درود
وجودش شادی زندگیتان را صد چندان کند جناب
مبارکا باشه ایشالا

ممنوووووووون

سحر دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 13:21

مبارک باشه... همیشه دلم خواسته خدا به باباهایی مثل شما، بابک خان و ...دختر هدیه بده. باباهایی که قدر میدونن...
خب... من هم به خیلی از این شخصیت ها که نام بردین حسادت کردم...
راستش بابای من و کل فامیل پدری البته، همیشه پسر دوست بودند و من هیچ وقت دوست داشته نشدم و همچنان هم نمیشوم... قرار بود نام فامیلی خانواده توسط منِ پسر نگهداری بشه... من از اول تولدم، و بعد از مرگ برادرم، این رویا رو خراب کردم... رویایی که البته بعدها، عزیزدردانه عمو آن را به واقعیت پیوند داد...
هیچ وقت این عزیزی دختر برای بابا را نفهمیدم و نخواهم فهمید... همیشه برایم رویا می ماند...
اما واقعا خیلی خوشحال میشم وقتی پدرانی مثل شما دختردار میشن... خیلی حس خوبی است...
تبریک فراوان به شما، روناک بانو و دانه انار عزیز...

راستش چیزی برای گفتن ندارم

ممنونم سحر جان

نیاو دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 13:41 http://niloonevesht.blogfa.com

یعنی من از صبح کلی ذوق زده ام ها :)
هی عجله داشتم بیام خونه وبتون رو بخونم کامل :)
مطمئن بودم اینجام نوشتید :)

عزیزی رفیق

عاطی دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 15:11 http://www-blogfa.blogsky.com

مبارکه ه ه ه ه ه ه ه

بابای منو خدا خیلی دووس داشته ک 4تااااا دختر گلللل:دی بهش داده:دی

نی نی خوب است:دی

الهی ک همیشه خوشگل و خوشتیپ و خندون و لاک زده و ماتیک مامان زده باشه:دی.

نرگس20 دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 15:28

بـــــــــــه بـــــــــــــه
چه خبر خووووبی
مبارک باشه
تبریک فراوان میگم به شما و روناک بانو
الهی به سلامتی و شادی و دل خوش
چه خووووووب،من عمه میشم

لطف داری خواهر جان

نجمه (خاموش سابق) :دی دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 16:17

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
به به مبارکه :))))
میگما اصن به شوما میاد فقط دخدر داشته باشی باور کن
بد اصفهونی
مبارکه زیاد :)
روناک جون رو سلام برسونید با تبریکات فراوان



سلامت باشی خانوم

آرام مامان علی دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 16:41

مبارکا باشه جناب جعفری نژاد.به روناک خانم هم تبریک میگم.ایشالا زیر سایه مامان وباباش 120 ساله بشه

ممنون
لطف دازید. و به روی چشم
شما و علی کوچولو هم سلامت باشید

سهیلا دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 19:12 http://rooz-2020.blogsky.com/



عزیزززززز دلممممممم
میلیونهابار به تو محمدجان و روناک عزیزم تبرک میگم...
الهی که به سلامت این مسافرکوچولومون بدنیا بیاد و باحضورش دنیارو قشنگتر کنه....
یه دخمل نازنازی که بهترین پدرومادردنیارو داره......
روز و روزگارتون باحضور این نوگل خندان رنگارنگتر عزیزانم

ممنون سهیلا خانم عزیز
خدا پسرهاتون رو براتون حفظ کنه :-)

خزر دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 19:46

سلام
صمیمانه ترین تبریکات نثار شما و همسر گرامی
بهترین ها رو براتون آرزو می کنم

ممنون خزر جان

سحر دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 22:12

سلام
خیلی خیلی مبارکا باشه به سلامتی ایشالا

سلامت باشید

باغبان سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 08:51 http://Www.laleabbasi.blogfa.com

میدونستم
میدونستم
میدونستم
بالقوه ی داشتن یه غزل بودین
میدونستم.

ساجده سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 08:53

از وقتی وارد دنیای وبلاگی شدم هیچوقت فکر نمیکردم اینقدر از شنیدن اخبار مربوط به دوستان ندیده ام هیجان زده بشم.
وقتی متنی که خورشید نوشته بود رو خوندم و لینک وبلاگتون رو باز کردم خیلی خوشحال شدم.نمیدونم چرا اصلا فکرشو نمیکردم اون بابایی که خورشید میگه شما باشید.
امیدوارم که تنش سالم باشه و زیر سایه پدر و مادرش سالهای سال خوب وخوش وخرم باشه.ان شاالله قدمش پرخیر و برکته براتون آقای جعفری نژاد.

لطف دارین و بسیاااار ممنون

باغبان سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 09:13 http://Www.laleabbasi.blogfa.com

یادم رفت بگم
سلام
تبریک میگم
قدمش مبارک باشه دخترتون
انشاله به سلامتی دنیا بیاد و
زیرسایه پدرمادر بزرگ بشه انشاله با عشق با شادی با سلامتی

سلام به روی ماهت باغبان عزیز

بانوچه سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 10:38 http://banooyekaghazi.blogfa.com/

تبریک میگم آقای جعفری نژاد ...
دختر داشتن خیلییییییییییی خوبه :دی

بله، واقعن خوووووبه

سمیرا سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 10:43

وای خدایا چقدر خوشحالم...مبارکتون باشه...هزار بار تبریک...دختر که میاد خدا محکم تر به آدم لبخند میزنه و سفت تر بغلش میکنه...دختر

حکمن همینه که شما میگین

آهو سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 13:40

من زبونم بند اومده . اصن الان نمیدونم چی بگم . فقط من که دخترم میدونم بابای دختر بودن خیلی خیلی سخت اما لذت بخشه چون دخترا عاشق باباشونن . من بودم . تبریک تبریک تبریک همشهری . کاش یه روز سه تایی با هم بیاین اصفهان بعد من بیام استقبالتون . بعد دخترتون شبیه اون عکس بچگیهای روناک باشه بعد من بغلش کنم بوس بوس بوسیش کنم بخورمش اصن

والا نمی دونم چقدر میشه رو عکس سونو استناد کرد ولی تو عکس سونو بسیار شبیه مادرش هست اگه بهم نخندید البته

آهو سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 13:49

اصن از همون اول که شناختمتون ، عاشقونه هاتونو خوندم ، عکساتون ، خاطرات بچگیتونو ، همه همه ، تو فکرم بود که شما باید بابای یه دختر باشین . یعنی اصن راه نداشت برام که غیر این باشه . بعد هی منتظر بودم که پس چرا خبری نیست . بعد گفتم خوب خیلی وقت نیست عروسی کردن که بذار یکم دوتایی زندگی کنن عاشقی کنن . وقت سه تایی و بیشتر عاشقی کردنشون هم میرسه . الان انقد هیجان زده اااااام . بعد اون سردرتون . اون اسمی که گذاشتین . وای وای ناردونتون نارگلتون . واااااااااااااای خیلی خیلی مواظب روناک زیبا و حساس گلمون باشین . میدونم حواستون هست . اکا صد برابرش کنین .

به چشم

نورا سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 15:17

سلام جناب جعفری نژاد نمیدونم چی بگم تا شدت ذوق زدگیمو نشون بده فقط اینکه شما حتما باید بابای یه دختر میشدین بابای یه دختر کوچولوی ناز و شیرین که براش عاشقانه بنویسین و روح لطیفشو بشناسین خیلی خوشحالم خیلیییی تبریکات فراوون منو بپذرین اقای پدر ، و به روناک بانوی عزیز هم سلام مارو برسونین و به دانه انار کوچولو هم بگین که ندیده اورا عاشقیییییممممم بابا انار دارد شاید قشنگترین جمله ی پدرانه ایست که شنیدم معرکست واقعا ، معرکه:-):-)

خیلی خیلی ممنون از صداقت گفتارتون :-)
و از مهربانی تون

پگاه سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 23:06

سلاااااااااااااام

خیلی خوشحال شدم
تبریک میگم آقای پدر
به امید شادی روز افزون برای شما

من هم خوشحالم که تو هنوز این جا رو می خونی دوست قدیمی

آفو چهارشنبه 1 بهمن 1393 ساعت 10:41

صفحه ی فیسبوک ات تبریک گفتم و اینجا هم مجددا ... خیلی ذوق مرگ شدم از این خبر خوش ... پدر شدن رو نمیتونم حس اش رو درک کنم ولی میدونم مادر شدن چقدر میتونه جذاب و جالب و شیرین باشه ... تنها آرزویی که شاید بتونم بهش فکر کنم و واقعا دلم بخواد داشتن یه دختر بچه است ...

ایشالا قسمتت میشه حتمن :-)

صبا پنج‌شنبه 2 بهمن 1393 ساعت 09:04 http://daily90.blogfa.com

سلام. مبارکه خیلی. خوشحالم این خبر و میشنوم. دختر نعمته

بله، در نعمت بودنش شک ندارم
ممنون خانم معلم عزیز

الهام پنج‌شنبه 2 بهمن 1393 ساعت 20:07 http://elham7709.blogsky.com

به به چه خبرخوبی، خیلی مبارکه، به سلامتی به دنیا بیاد .
تبریک.

سلامت باشی الهام جان

زهــــرا جمعه 3 بهمن 1393 ساعت 18:36

مبارکاااااا باشه آقا داداش
چقـــــــدر دختـــــــر دار بودن بهتون میااااااد

+ روناک عزیز دل رو ببوسید.. با عشق فراوون.. و خیلی تبریک بگید
مراقب هر دو فرشته باشید

معلوم خیلی ذوق دارم؟؟

سلامت باشی خواهر

نبات شنبه 4 بهمن 1393 ساعت 12:23 http://be-live.blogsky.com

مبارکه ... خیلی زیاد
دلم برای اون لحظه پر می کشه ... دکتر بگه دختره ... چه لحظه دوست داشتنی ایه ...

ایشالا

هما یکشنبه 5 بهمن 1393 ساعت 10:33

و چه دختر خوشبختی خواهد بود...
ایشالا به سلامتی

امیدوارم و تمام سعی ام رو می کنم

رها- مشق سکوت یکشنبه 5 بهمن 1393 ساعت 14:04 http://www.mashghesokoot.blogfa.com

خیلی خیلی خیلی بهتون تبریک میگم
خیلی پدر یه دختر بودن بهتون میاد

ممنون. خیلی خیلی خیلی زیاد

تیراژه یکشنبه 5 بهمن 1393 ساعت 14:45

مردی که برای خاتون قصه هایش اینهمه قشنگ مینوشت ومینویسد حیف بود که دختر نداشته باشد و چند سال بعد از چای دارچین هایی ناردانه اش برای خودش و خاتونش دم میکند ننویسد و وسوسه ی دختر داشتن را به دل مردهایی که خودشان را جایش میگذارند نیاندازد ، مبارک تو و خاتونت باشد بودنش و سلامتی اش

عزیزی رفیق جان
دلمون تنگ شده براتون خانم

خورشید یکشنبه 5 بهمن 1393 ساعت 18:38

گلنار من خوبه؟
آقا بیاین بنویسین دیگه..
من دارم غش و ضعف میرم براش.

خوبه خورشید جان
خوب باش خانوم :-)

دل آرام دوشنبه 6 بهمن 1393 ساعت 00:26 http://delaramam.blogsky.com

محمد اسم این فرشته کوچولوی توی راه چی شد؟ آیا گفته شد و من عقب موندم باز از اخبار؟
آخه این فسقلی عزیزِ دله، مطمئنم از این کوچولوهای خوردنی میشه که آدم سیر نمیشه از نگاه کردنشون. محمد نذاری بچلونمش من میدونم و توووووووووو

خوشبختانه وظیفه ی خطیر انتخاب اسم به عهده ی مادرشه و اینطور که معلومه هنوز نتونسته تصمیم قطعی بگیره
حق هم داره. شما خانوما واسه خریدن یه دمپایی رو فرشی سه ماه دل دل می کنید، اسم بچه که دیگه جای خود دارد :-))

شرمین دوشنبه 6 بهمن 1393 ساعت 11:15

سلام

تبریک مگم..
ایشالا زیر سایه ی شما و روناک بانو این عزیزدل قد بکشه
قشنگ ترین تصویری که تو ذهنم از رابطه ی بین یک پدر و فرزند دارم

دویدن یه دخترِ پشت سر پدرش برای رسیدن بهش و گذاشتن دستهای کوچیکش تو دستهای بزرگ و قوی و امن پدر
و نثار کردن یک لبخند به پهنای تمام صورت به پدرِ
حالا بذار تجربه اش کنید...بعد می فهمید چه لذتی داره


برای روناک:
سلام
ایشالا پاوقامی خیر بیت بوتان
یاخوا به ناز خوتانو گوره بیت ام نازاره
بیته چه کنیشکه
فیر هلپرکی و چوپی گردنی بکه ن حتما

من به کوردی سنه ای نوسیگمه امیدوارم متوجه بیت

NB دوشنبه 6 بهمن 1393 ساعت 21:02 http://nursebetty.blogfa.com

yeho delam dokhtar khst

khoda hefzesh kone

علیرضا دوشنبه 6 بهمن 1393 ساعت 23:06

تبریک تبریک تبریک
امیدوارم یک روز این حس فوق العاده رو تجربه کنم
حتی فکر کردن بهش هم بی نظیره چه برسه به ...
باز هم تبریک تبریک و تبریک
با تمام آرزو های خوب

از طرف یه مخاطب خاموش

miss.hiss سه‌شنبه 7 بهمن 1393 ساعت 02:18 http://whitelife.blogfa.com/

یه جا خوندم خدا اونهایی که خیلی دوست تر داره بچه اولشون دختر می شه ...
اما من با وجود اینکه خودم دخترم اما دوس دارم روزی اگه اگه مادر شدم بچم پسر باشه ! نمی دونم چرا ! :)))

آهو سه‌شنبه 7 بهمن 1393 ساعت 09:29

از بس که قشنگ توصیف کردی پدر بودنتو از بس که خوشگلترین جمله ای بوده که یه بابا از دخترش گفته من هر روز میام وبلاگتونو باز میکنم که فقط اون بابا انار دارد سردر رو بخونم و تو دلم ذوق کنم و برم ، انرژی عجیبی میگیرم اصن ، منتظر روزی ام که عاشقانه های پدرانه دخترانه ات رو بخونم

آرزو (همه اطرافیان من) سه‌شنبه 7 بهمن 1393 ساعت 18:39

تبریک فراوان آقای پدر
البته شرمنده که تاخیر داشتم مدتی از بلاگستان دور بودم

اما جونم براتون بگه دختر داشتن عالیه!! دختر داشتن فوق العاده است!!! دختر داشتن خیلی بهتر از اون چیزیه که فکرش رو می کنی !! نه که الکی بگما!! اینو تجربه م میگه
اینم شاهدش
http://ghezavathayam.blogsky.com/1392/12/10/post-18/199-

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد