بابا "انار" دارد
بابا "انار" دارد

بابا "انار" دارد

لطفا امروز مردترین مرد عالم باشید !

مرد ترین مرد عالَم هم که باشی - بی گمان - روزی لابد شده ای از مهربانی هایشان ، ناگزیر شده ای از استعانت دستانی که گاه کورترین گره های دنیا فقط با لطافت آن دست ها باز می شود ...

مرد ترین مرد عالَم هم که باشی ، گاهی سرمای حوالی بودنت را ، یخ زدگی دنیای خارج از تنت را فقط و فقط گرمای حضورشان حلاوت بخشیده ...

مرد ترین مرد عالَم که باشی ، آشنا تر است برایت شهد شیرین محبت " مادرانه " ، زلالی مهربانی های لایزال " خواهرانه " و عظمت " زن " بودن ...

مرد ترین مرد عالَم که باشی ، امروز را ، لااقل امروز را ، عوض اینکه چشمانت را بفرستی به چریدن مرغزار تن و بدنشان ، به چشمانت " زن " دیدن را می آموزی ...

مرد ترین مرد عالَم که باشی ، امروز به خاطرت می آورد که گاهی باید زنانه دید ، زنانه لمس کرد و زنانه حس کرد ، شاید این گونه دنیا برایشان جای بهتری شود ، جای امن تری شود ...

مرد ترین مرد عالَم که باشی ، اجازه می دهی که زن باشند و زنانگی فوران کند در کالبد بودنشان ، این گونه است که لذت مرد بودنت مداااام می شود ...


مرد ترین مرد عالَم که باشی در روزهایی مثل امروز خیلی چیزها را " حس " می کنی ... به جای " هوس "


پی نوشت : روزها و مناسبت های تقویم گاهی بهانه است برای حرف زدن ، نوشتن یا حتی فکر کردن ... بهانه ها دسته بندی هجری شمسی و هجری قمری و میلادی سرشان نمی شود ، می شود ؟! اما بیانش خالی از لطف نیست که متن بالا به مناسبت ۸ مارچ روز جهانی " زن " نوشته شده است .



نظرات 44 + ارسال نظر
مریمانه پنج‌شنبه 18 اسفند 1390 ساعت 17:56

روز همه بانوان گرامی مبارک باد نخ سوزن روناک خانومی. منتها این برای من سواله که ایا این قضیه به کسایی که زن کسی هم نیستن مربوط میشه یا نه. الان من نمیدونم روز منم مبارکه یا نه.

روز شمام مبارک باشه خواهر گلم

شما تو این دسته قرار می گیری : زلالی مهربانی های لایزال " خواهرانه "

مریمانه پنج‌شنبه 18 اسفند 1390 ساعت 18:06

یادم رفت بگم بی شک یکی از قشنگ ترین پست هایی بود که تا الان در نت خوندم.

... like

لطف داری آبجی گله

ممنون

جزیره پنج‌شنبه 18 اسفند 1390 ساعت 18:32

به به ،به به، برو دست راستتو بکش رو سر تموم اونایی که نمیدونستن چه جوری باید تبریک بگن و الان وردنه لازمن والا بااون پستاشون
مبارک باشه امروز(با شما نبودم، با صاحباش بودم:دی) روناک جان مبارک باشه،
حالا بماند که ما در حقیقت نمیدونستیم و کلی ضایع شدیم وقتی اولین تبریک بهمون رسید. یعنی ضایع تر از اینکه کسی این روزو تبریک بگه بعد بگی مگه روز مادر امروزه؟ بعدبه حساب خودت اون طرف مقابلت ضایع شده


اطلاعات مناسبتیت ضعیفه خواهر گلم ... خودتو تقویت کن

مریمانه پنج‌شنبه 18 اسفند 1390 ساعت 18:38

هر وقت حرف از زلالی مهربانی خواهرانه بشه اشکم در میاد. دلیلش رو هم میدونم.

ممنانم لطف دارین شماها.

منم فکر کنم بدونم ، اما خو روزگار دیگه ، پیش میاد

گلی برگ برگ پنج‌شنبه 18 اسفند 1390 ساعت 20:47 http://goldooni.blogfa.com/

ممنون از پست زیباتون

ممنون از نگاه زیباتون ...

سین بانو پنج‌شنبه 18 اسفند 1390 ساعت 20:50 http://poostemoze.blogfa.com

راستش من مناسبت امروز رو نمیدونستم.کسی هم بهم نگفته بود.تا همین الان.ولی امروز روزی بود که صبحش به خودم گفتم درسته که زن بودن رو خیلی دوس دارم و به مرد بودن ترجیحش میدم ولی تو این جامعه( جامعه های دیگه نبودم البت) دلم میخواست پسر بودم تا یه کم زندگی میکردم.

ما شرمنده ...

زینب پنج‌شنبه 18 اسفند 1390 ساعت 21:48 http://my-life-story.blogsky.com

درود بر شما که بى شک مردترین مرد عالم هستید... چون این چنین نوشتنى از زن فقط از مردترینها برمیاد...

نه ... نیستم ، اما سعی ام را می کنم ، تمام سعی ام را ...

سین بانو پنج‌شنبه 18 اسفند 1390 ساعت 22:11

نفرمایید تروخدا! شما چرا شرمنده باشین؟
من یادم رفت به خاطر متن زیباتون تشکر کنم.

فرشته پنج‌شنبه 18 اسفند 1390 ساعت 23:38 http://www.houdsa.blogfa.com

ممنون...چقدر قشنگ بود پستتون...

این متنها رو که میخونم از اینکه زنم به خودم میبالم...

زن بودن ، این روزها ، بالیدن هم دارد ... شک نکنید

هیشکی! پنج‌شنبه 18 اسفند 1390 ساعت 23:44 http://hishkii.blogsky.com/

آقا ما چی بگیم الان ؟
تشکر جات و تعارفهای معمول رو که بذاریم کنار اگه مردونشو بگم چاکریم اگه زنونشو بگم مچکریم بابت این پست شسسه رفته و زیبا کفایت می کنه؟

شوما به شخصه حضورتون و قدم رنجتون اینجا کفایت می کنه ، باقیش همش از سر لطفیه که به این حقیر دارین ...

گلی برگ برگ جمعه 19 اسفند 1390 ساعت 10:06 http://goldooni.blogfa.com/

یه چیز بگم...وقتی جواب تو رو به کامنت بچه ها می خونم نیشم تا بنا گوش باز می شه...اینجوری
روحیت رو دوست دارم...شاد باشی همیشه

گلی برگ برگ جمعه 19 اسفند 1390 ساعت 10:07 http://goldooni.blogfa.com/

راستی چرا نمی شه کامنت خصوصی گذاشت

می شه ، کی میگه نمی شه ؟
اون بالا سمت راست یکی از گزینه های منوی اصلی " کامنت خصوصی " می باشد

به همین راحتی به همین خوشمزگی ...

سمیرا جمعه 19 اسفند 1390 ساعت 17:12

سلام آقای جعفری نزاد
الحق که چه زیبا حستونو با قلمتون بیان کردید.
نفستان برقرار
بابت این نگاه زیباتون هم یه دنیا ممنون و تشکر

لطف دارید ، از دل برآمده بود ، خوشحالم که به دل نشست

پگاه جمعه 19 اسفند 1390 ساعت 19:31 http://bamdadepaiizi.blogfa.com

اشاره های زیبایی بود. خصوصا در روزی گذشت
تشکر

خواهش میشه و ممنون

پرچانه شنبه 20 اسفند 1390 ساعت 18:25 http://forold.blogsky.com/

اوووووووووووف بابا
حیف که دیر دیدم این پست رو وگرنه صد در صد چهره ی خوب و باشعور و فهمیده و هموجووووور زن ذلیل هفته بودین جناب
دلم حال اومد تو این ساعت های سخت و طاقت فرسای اضافه کاری این پست رو خوندم
الحق که خوش بحال روناک جان که شما هر روز تقویم رو ورق میزنید

خوش به حال آقای همسر ...

صدای سکوت شنبه 20 اسفند 1390 ساعت 19:40

سلام جناب جعفری نژاد
خوشحالم که با وبتون از طریق وب بابک خان آشنا شدم...قبلا نوشته هاتونو تو یه رب مانده میخوندم
با اولین پستی هم که اینجا خوندم خیلی حال کردم...ممنون
امیدوارم همیشه پایدار باشید

من هم از بابک ممنونم که سبب خیر می شود

شما لطف دارید به من و قلم کج و کوله ام ...

رها- مشقِ سکوت شنبه 20 اسفند 1390 ساعت 20:16 http://mashghesokoot.blogfa.com/

چقدر این نوشته رو دوست داشتم، زیبا بود و ممنون از تبریکتون


زن, سینه‌های برجسته نیست..
موی مش کرده,
ابروی برداشته,
لبانِ قرمز نیست..

زن لباسِ سفید
شب با شکوه عروسی
بوی خوشِ قرمه سبزی
هوسِ شب‌های جمعه
قرار‌هایِ تاریکی‌ ، کوچه پشتی‌، تویِ یک ماشین نیست...

زن, خون ریزی
کمر دردِ ماهانه
پوکی استخوان
یک زنِ پا بماه
حال تهوع
استفراغ
درد‌های زایمان
مادر بچه‌ها نیست....

زن عصایِ روز‌های پیری
پرستار ، وقتِ مریضی
رفیقِ پای منقل
مزه بیار عرق دوره‌های دوستانه نیست..

زن
وجود دارد
روح دارد
قدرت
جسارت
پا به پای یک مرد ، زور دارد...

عشق
اشک
نیاز
محبت
یک دنیا آرزو دارد..

زن ... همیشه ... همه جا ... حضور دارد
و اگر تمام اینها یادت رفت
تنها یک چیز را به خاطر داشته باش
که هنوز هیچ مردی پیدا نشده
که بخواهد در ایران
جایِ یک زن باشد........

البته که همه ی زن های " خوب " اینگونه اند که شما فرمودید ...

ممنون ، ناقابل بود ، پیشکش به همه ی آن هایی که " زن " بودن را می فهمند ...

جزیره شنبه 20 اسفند 1390 ساعت 21:13

سلام علیکم
ما حواسمون هست شما آپ نمیکنیاااااااااااااااا،چه کنیم که حالی نداریم برای گیر دادن بهت وگرنه میترکونیم اینجا رو



خدایا حال آبجی جزیره ی ما رو خوب کن ، کامنتدونی ما فدای سرش ...

صبا شنبه 20 اسفند 1390 ساعت 21:34 http://daily90.blogfa.com

سلام.ممنون از نوشته قشنگتون .باز خوبه یکی حواسش بوده .خداییش من نمیدونستم 8 مارچ روز جهانی زن هست.

خواهش می کنم

راستی فکر نکنی من یادم رفته که شوما قرار بود وقتی می ری زود برگردی و الان رسما چند ماه هیییییییچ چی ننوشتی ، حواسم هستاااااا بدقول

البته به غیر از اون دو تا پستی که واسه رفع کتی نوشتی ...

مریمانه یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 12:08

چه سکوت است اینجا. حوصله مان می سرد هی و هی. هوای حوصله ابری است.


سلام. اینترنت بیت المال کیف میده اساسی آآآآآآآ. تازه وب چند تا استادی دیگه رو هم فهمیدم. یه کمکی سوات فایرفاکسی کمک م کرد.

تو آخر سوسک میشی مریم بس که چنگ اندازی می کنی به این بیت المال ...

مریمانه یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 12:18

لعنت به دانشگاهی که سلفش تا بعد عید تعطیله. انگار ملت این ور عید شیکم ندارن. اه.

خو من چرا اینارو اینجا میگم؟ چرا نمیرم پایین به دفتر بگم؟ اه.

من چرا دو سه روزه اصاب مصاب درست درمون ندارم؟ اه

تیف.

راستی نخسته.

شماها خوبین؟

عیبی نداره هر وقت ناراحت شدی بیا این طرفا یه کم آروم شو بعد برو ، اما دفعه ی آخرت باشه تو کامنت دونی من تف می کنیا بد اصفهونی

ممنون خوبیم تو خوبی ؟

پرچانه یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 14:15 http://forold.blogsky.com/

میگم توجه فرمودین فقط کامنت من بی پاسخ مونده؟
ولی من توجه نمودم

ای واااااااااااااای من ، باور بفرمائید سهوی بوده و دلیلش صرفا شلوغ پلوغی این آخر سالیه


ما شرمنده آبجی خانووووووووووووووم

آناهیتا یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 15:28 http://2-k-h-t-a-r-dps.blogsky.com/

درود بر جناب جعفری نژاد خوش رنگ
خب حالا من چطوری با چه کلامی از شما تشکر کنم؟
عالی نوشتید
واقعا این قلم و دیدگاه ما رو امیدوار میکنه
ممنون

قابل شوما رو نداره ، " زن " بودن یه حسنه ، اگه طرفدار پرسپولیس باشی که دیگه نور علی نوره


شوما که شروع کردین به نوشتن چرا ما رو بی خبر گذاشتین ؟ درسته جزو مخاطبای درب و داغونیم اما خوب حداقل آمار بازدید وبلاگتون رو که بالا می بردیم که

خارج از شوخی خوشحالم که دوباره می نویسید بانو ...

Chap dast یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 17:25

خیلی خیلی خیلی مچکرم! ممنون

من از شما ممنونم ...

علی قاهری یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 18:41 http://alighaheri.blogfa.com

مرد بودن سخت است چه برسد به مردترین بودن و البته زیاد هم خوب نیست

مرد بودن سخت است ... مرد بودن خوب است مرد ترین بودن هم خیلی سخت است هم خیلی خوب

خوش آمدید قربان

ابجی مریم یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 18:55 http://pilaar.blogfa.com

ممدقلی این چه وضشه؟ هزار خط نوشتم اخرش دیدم زبون میخی نوشتم.

اقای قاهری خدمتتون عارضم که تا بوده زن بودن سخت بوده. ینی یه جمله گوهر بار یهست که میگه: زن بودن خیلی سخته حسن.

بیشین بابا حال نداری
به جا این حرفا بگو کی میای تهران ... هاااااااان ؟
خدا وکیلی بیای و خبر نکنی , من که کاری از دستم بر نمیاد اما میگم همین روناک پوستتو بکنه ...

جزیره یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 19:36

اومدیم کامنت بزاریم چشمون افتاد به دوتا کامنت بالایی، مدیونی اگه فک کنی من داشتم کامنتا مردمو میخوندم، میدونی که من چشامو رو کامنتای مردم میبندم،این وصله ها هم به من نمیچسبه، اصلا دیگه من ناراحت شدم،حرفمو نمیگم

داشتم میگفتم چشمون افتاد به اون کامنته ،خواستم تایید کنم حرف اون اقا رو. تو دوره زمونه ای که همه نامرد شدن، مرد بودن سخته. اصلا غیر قابل تصوره. البته دور از جان شما هاااااااا


راستی این نصیب هم کتک واجب شده هااااااااااااااا، نصیب آپ میکنی یا بیام بترکونم وبلاگتو. باز من هیچی بهتون نمیگم شما هم به رو خودتون نمیارینا(ایکون به در بگو تا دیفال بشنوه)

اینطوریام که جناب عالی میگی نیست ، خدا وکیلی دیگه بی انصاف نباشین ...

ابجی مریم یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 20:43

آهااااااااااااا پس بوگو میخیی حالی منا جا بیاری؟ آره؟ اگه
( به کسر ا ) پشتی گوشدا دیدی منم میبینی. پوستی منا میخیی بکنی ( به کسر ب و ک) ؟ مظلوم گیر آور ده یییییی؟ قری بندری که نمیدیی پوسیمم که میکنی ( به کسر ک ) روناک بانو رم که اغفال کرده ییی. اصی من نیمیام


بد اصفهونی

جزیره یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 21:15

فعلا که بی انصافم و دود این بی انصافی هم مستقیم داره میره تو چش خودم
بگذریم

ابجی یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 22:34

باز گفت

چی ؟ بد اصفهونی ؟
باشه بد اصفهونی من دیگه بهت نمی گم بد اصفهونی ، اصلن راست می گی ، حق با شوماست ، بد اصفهونی حرف مودبانه ای نیست ، اصش آدم که نباید به همه ی بد اصفهونیا بگه بد اصفهونی که ، چه معنی می ده

ابجی یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 23:54

تو وبم واست تله میزارم وخ که بیایی تا کیلیک کنی سوسک بشی.

خیالت راحت ، من از این چیزی که هستم سوسک تر نمی شم ...

تو برو خود را باش

ابجی دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 00:08

وای. نچ نچ. تو چرا بیداری هنوز؟روناک حواست به این برار
( barar ) ما باشه.

با اجازه همین الان می رویم کپه مرگمان را بذاریم

شب بخیر آبجی خانم ...

ابجی دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 00:15

دور از جانتان. حتمن باید روی زبانتان فلفل بریزم؟ این چه حرفیست؟ شبتان ارام.


من که میدونم دلت میخاست جا معده من باشی

روزگار مو دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 12:18 http://mavgola.blogfa.com

سلام اقا
من همیشه از قافله عقب میمونم. گفتم دیگه از تبریک روز زن گذشته.اما نمیتونم بیان احساسات زیبای شما رو تبریک نگم.

لطف دارید و ممنون

دل آرام دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 20:27 http://delaramam.blogsky.com/

مردانه نوشته بودید قربان ... سپاس

هنر نکرده ایم ، به گمانم " مرد بودن " دم دستی ترین مختصات یک مرد است

برمودا سه‌شنبه 23 اسفند 1390 ساعت 09:32

چه بگویم...
دلنشین بود...
به قول کافه چی...
((خوشحالم که شریکم در این شادی جهانی.....))
بیان دلنوشته ها....تارخ و مناسبت نمیخواهد

ممنون ...

مریمانه سه‌شنبه 23 اسفند 1390 ساعت 20:01

مریمانه سه‌شنبه 23 اسفند 1390 ساعت 23:40

چشمون سفید شد به این پست.

به چشم در اسرع وقت اطاعت امر می شود آبجی خانم

دختری از یک شهر دور چهارشنبه 24 اسفند 1390 ساعت 11:57 http://denizlove.blogsky.com/

چه تبریک قشنگی... خیلی دلنشین بود... خوشم اومد از این پست شدید... دستتوت درد نکنه...

خواهش میشه

عاطی چهارشنبه 24 اسفند 1390 ساعت 16:21




چقدر زیبااااااااااااااااااااااااا

چقدر به دل نشست

مرسی ی ی ی ی

سال نو مبارک ک ک ک ک ک آقای جعفری نژاد:گل

ممنون و لطف دارید

شما هم سالی خوش و پر برکت داشته باشید ان شاءالله

باز هم ممنون

واحد پنج‌شنبه 25 اسفند 1390 ساعت 05:44 http://poesy5.blogfa.com/

مردترین مرد عالم هم که باشی باید درک کنی که مرد ترین زن دنیا "امّ ابیها" هوای همه شان را دارد حتّی اگر تو دانسته یا ندانسته دلش را خون کنی و تنش را کبود
و دستش را.....داری گریه میکنی؟!!

گریه که نه ... حسرت می خورم

خوش آمدید قربان

و خوش وقتم

آناهیتا پنج‌شنبه 25 اسفند 1390 ساعت 20:46 http://2-k-h-t-a-r-dps.blogsky.com/

درود بر جناب جعفری نژاد خوش رنگ
چرا شرمندم می کنید آخه؟
شما جزء مخاطب های با شعور هستید...حضورتون باعث افتخاره...
ممنونم
امیدوارم این خونه مثل آریایی ها نشه...امیدوارم آرامش مهمون لحظات خودم و دوستان بامعرفتم باشه...

امیدوارم همیشه شاد باشید

ممنون

مستآنه.ی. جمعه 4 فروردین 1391 ساعت 04:52 http://jikojik.blogfa.com

اینو قبلن هم خونده بودم، ولی الانم که نگاش کردم بغض کردم.
خیلی خوب نوشتینش...

ممنون لطف دارین

بالیق جمعه 8 اردیبهشت 1391 ساعت 23:54 http://www.zendegiyebaliq.blogfa.com

خیلی دیر رسیدم برای این پست. معرکه نوشتینش...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد