بابا "انار" دارد
بابا "انار" دارد

بابا "انار" دارد

سه کام حبس ...

1- اینکه چرا مدت هاست سیمای مثلا ملی " نیمرخ " و " اکسیژن "  و برنامه هایی از این دست تولید نمی کند ، یا اینکه چرا سال هاست " همسران " و " خانه ی سبز " و " داستان یک شهر " و " روزگار جوانی " و سریال های این چنینی که با وجود تمام کاستی هایی که در ساختار و حتی در بازی بازیگرانشان وجود داشت امید را ( در حد توان فیلم و فیلمنامه ) به زندگی خلق الله تزریق می کردند دیگر ساخته نمی شوند از آن دست سیاست های مزخرف مدیریتی است که جز مدیران ذیربط و عزیز کرده های بی ربط شان هیچ بنی بشری از علل وقوعشان سر در نمی آورد . راستش را بخواهید فراغت نصفه و نیمه ی این چند روز عید نوروز که بالاجبار و به برکت جمع آوری چندین باره ی دایره زنگی مان پای تولیدات و سریال های صد من یک غاز سیمای ملی تلف شد دلیلی بود برای اثبات ادعایی که سال هاست بین مردم کوچه و بازار مطرح شده و آن ادعا چیزی نیست جز اینکه : " مدیران عزیز صدا و سیما به شدت و به صورت دیوانه واری به روح و ضمائمش اعتقاد دارند "

2- می گویند خیلی سال پیش ، اون قدیم قدیم ها
، آن هایی که خانه ی کوچکی داشتند و اتاق کم داشتند و جمعیتشان زیاد بود و از بخت بد یک نو عروس و داماد بینشان گل می کرد لاجرم این نو عروس و داماد را به منظور ادا نمودن فریضه ی نامزد بازی راهی پشت بام می نمودند و ... روایت است زنی شبانگاه بر پشت بام بر بالین دختر ودامادش رفت و به آنها گفت کمی مهربانتر بخوابید هوا سرد است و کمی جلوتر رفت و به پسر و عروسش گفت کمی از هم فاصله بگیرید هوا خیلی گرم است . عروس نگون بخت که توفیر رفتار مادر شوهر عزیز عاجزش کرده بود زیر لب گفت:
    قربون برم خدا رو ... یک بوم و دو هوا رو
    این سر بوم گرما رو ... اون سر بوم سرما رو
حالا حکایت تلویزیون ما هم چیزی کم از این مثل قدیمی ندارد . از یک سو در شبکه های 6 گانه دم به دم نوحه پخش می شود و عزاداری و مداحی و از سوی دیگر IFILM برای عزیز کرده های حاشیه ی خلیج فارس و خوش نشین های اقصی نقاط دنیا نغمه های دلنشین پخش می کند و سریال های طنز . حالا این شما و این هم جناب پرتقال فروش ...

3- اگر دست من بود ( که نیست ) حقوق سه ماه عزیزان مواجب بگیر سیما را پیش پیش واریز می نمودم به حساب هایشان تا سه ماه تمام را بروند برای خودشان بخورند و بچرند و خوش باشند ، بعد دست ایرج طهماسب و تک تک عروسک هایش را می گرفتم و کشون کشون می آوردمشان توی استودیو و تماااام لحظات این سه ماهِ جماعت تشنه ی لبخند را پر می کردم از کلاه قرمزی و پسر خاله و فامیل دور و آقای همساده و جیگر و رفقایشان ... باور کنید عایدی این سه ماه به یک سال تماشای سریال های هچل هفت کانال های 5 گانه می ارزید ، باور کنید ...
نظرات 35 + ارسال نظر
سپیده جمعه 18 فروردین 1391 ساعت 00:17 http://sepid1993.blogfa.com

دایره های زنگیمون رو ک خدا بیامرزتشون
اما این چند روزی هم مثل اکثر روزهای زندگی رسانه ی ملی نگاه نکردم اصلا نمیدونم چی بود برنامه هاش.
فقط سال تحویل برنامشو دیدم، خُ نگاه نمیکردم چ میکردم؟
خدا ذلیلشون کنه!ب زمین داغ و آتیشی بخورن بلند نشن!
ری..ند تو مملکت ب خدا.

شوما خودتو ناراحت نکن خانووووم

بابک جمعه 18 فروردین 1391 ساعت 01:54

حقیقت محض است که دوستان صدا و سیما در برنامه سازی به بن بست رسیده اند
این بن بست تنها از ضعف نشات گرفته
نه ضعف در امکانات فنی
نه ضعف امکانات مالی
بلکه ضعف در تولید محتوا
هر چیزی که بتواند کمی فقط کمی جذابیت برای مخاطب ایجاد کند برای آقایان خط قرمز را رد می کند
به همین راحتی

دقیقا ...

رهــا جمعه 18 فروردین 1391 ساعت 10:29 http://fair-eng.blogsky.com

حالا بخندیم یا گریه کنیم؟! مسئله اینست...

بخندید بلکه خجالت بکشند ...

مهربان جمعه 18 فروردین 1391 ساعت 13:50

با شه قربان .... باور می کنیم
شما عصبانی نشو

آخیش خیالم راحت شد ... خدا رو شکر که باور می کنید

جزیره جمعه 18 فروردین 1391 ساعت 14:54

اقا چرا خودتو عصبی میکنی. کله اون ماس ماسک و بچرخون اونور بزن پی ام سی ببین تا شاد شی .والا


چرا 6گانه قربان؟بزار بشمارم برات
شبکه یک
دو
سه
چار
پنج
اموزش
خبر
مستند
بازار
نمایش
یادم نیست اسم این یکیو
قران(اینو تو شَکَم)
بیا،12 تا شبکه داریم.یکی از یکی با محتواتر. واقعن ناشکرین. دواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااازده تا شبکه. انگشت دست ادم کم میاره واسه شمردنشون باید از انگشتای پاش استفاده کنه. بعد میگن چرا پیشرفت نمیکنیم.بله دیگه اینقدر قدرنشناسی میکنین امثال شما که نعمت های الهی میشه بلا.


یعنی برادر شما توقع داری من الان بیام حرص صدا سیما رو هم بخورم؟گور پدر صدا سیما(خواستم فامیل بگم گفتم بده یهو فک و فامیلاش از اینجا رد میشن ناراحت میشن)والا به خدا. اینقدر درد ریخته دوروبرمون که به صداسیما برسیم دیگه 100سال اول زندگی تموم شده عازم بهشت شدیم دیگه.
.................................................................
به دلیل بودار بودن مجبور به خودسانسوری شدیم

۱- دقت کن خواهر من ، ماس ماسک ما رو تا به حال 4 بار از روی پشت بام جمع کردن که الهی سرطانشون بشه ...

2- در مورد تعداد شبکه ها هم دیگه بدتر ، 12 تا شبکه یه برنامه ی به درد بخور توش نیست

سپیده جمعه 18 فروردین 1391 ساعت 15:22

آقا اجازه؟
من ی چیز بگم؟
قول میدم سرو صدا نشه
بگم دیگه هان؟
مشخصه ناراحتی یا عصبانی و یا دلگیر،خلاصه کوک نیستی
نگو ن.
خلاصه ک ما حواسمون هس ب دوستان.

دیگه ما پیش شما شدیم گاو پیشونی سفید

فرشته جمعه 18 فروردین 1391 ساعت 15:34 http://www.houdsa.blogfa.com

اوهوممم...

من که مدتهاست دور رسانه ملی رو خط کشیدم...

خوب کاری کردین ، اما خوب ما بدبختانه فعلا انتخاب بهتری نداریم ، ینی می گی چه کار کنیم فرشته خانوووووم

صبا جمعه 18 فروردین 1391 ساعت 22:20 http://daily90.blogfa.com

سلام.یعنی جمع آوری دایره های زنگی جدیه؟ ای بابا چه کاریه خوب؟!!تکلیف ما چیه که بدون دایره زنگی فقط میتونستیم عربستان را داشته باشیم.!!!

والا واسه ما رو که کاملا جدی ۴ باااار جمع کردن ....

پگاه شنبه 19 فروردین 1391 ساعت 00:04 http://bamdadepaiizi.blogfa.com

سلام
من که 1 ساعت هم پای رسانه ملی این آقایان در تعطیلات ننشستم اما قبلا فقط ماه رمضون مردم رو با ارواح محشور میکردن.مگه عید هم سریال روح پرور ساختن؟؟؟

سلام

ای تو روح هر چی روحه ...

فرناز شنبه 19 فروردین 1391 ساعت 09:04 http://www.zolaleen.persianblog.ir

بله..............

روزگار مو شنبه 19 فروردین 1391 ساعت 09:19 http://mavgola.blogfa.com

سلام
حق با شماست .
یعنی طنز هم که میسازن شعور یه ملتی رو به بازی میگیرن.

من اگه جای اینا بودم یه سریال ۹۰ قسمتی می ساختم از شیرین کاری های پونه و رفیق رفقاش

belladona شنبه 19 فروردین 1391 ساعت 16:47 http://nabeghehaye89.blogsky.com/

من از پیشنهادی که واسه بهبود اوضاع صدا و سیما دادین به شدددددت استقبال می کنم و تو انتخابات بعدی ۵۰۰ درصد به شما رای میدم. خدایی اون کلاه قرمزی تنها برنامه ای بود که من تو عید دیدم و ازش لذت بردم - هم من و هم پدر و مادرم و هم خواهر زاده ی ۴ سالم!

ممنون بابت حمایتتان ، حتمی شرکت می کنیم ...

صدای سکوت شنبه 19 فروردین 1391 ساعت 19:13

سلام
1- ما در سال همت مضاعف کار مضاعف خونه را عوض کردیم و دقیقا به همین خاطر هنوز نصب مجدد م.ا.اه.و.ا.ر.ه را انجام ندادیم و در خدمت رسانه 15 شبکه ای ملی هستیم!!!
2-به همین دلیل من از همین امروز دست به دعا برمی دارم که صدا سیما را دست شما بدن که فقططططططططططططططط کلاه قرمزی پخش بشه
مطمئنا با استقبال بی نظیری مواجه میشین چون همه رده های سنی علاقمند به این برنامه هستن
طنزش حرفی برای گفتن داره
تنها برنامه عید که می دیدیم همین بود

س.س شنبه 19 فروردین 1391 ساعت 23:34 http://www.eternal-home.blogfa.com

ای جاااان.... می گن عروسک ِ نی نی اومده تو بازار، تا چن وخ دیگه هم عروسک جیگر میاد... فک کن...

از حق نگذریم، کار طهماسب معرکه است آقا... معرکه...

عروسک جیگر بیاد جون می ده واسه ولنتاین ، مگه نه سمانه

یکی از همین مریم ها یکشنبه 20 فروردین 1391 ساعت 08:02 http://pilaar.ir

خدا سایه این کلاه قرمزی و مخلفاتش رو از سر تی ویما کم نکنه به حق چراغ علی

چراغ علی مشترک مورد نظر جدیده مریم ؟!

بهارهای پیاپی یکشنبه 20 فروردین 1391 ساعت 08:34 http://6khordad.blogfa.com

از ماست که بر ماست

آه بانو... سه‌شنبه 22 فروردین 1391 ساعت 01:21

.
...

خوشحالم که هنوز هستی و می خوانی اینجا را دوست قدیمی

عسل بانو سه‌شنبه 22 فروردین 1391 ساعت 10:40 http://kaleskechi.persianblog.ir

یعنی رفتم تو فکر اساسی که تصویر سال نود من چیه ؟

فکر کردن اصولا امر پسندیده ای است و شدیدا به آن توصیه شده است آدمیزاد ...

افسانه سه‌شنبه 22 فروردین 1391 ساعت 14:10 http://nemigooyamha.blogfa.com/

ببعی و پسرخاله‌اش رو هم بیشتر کنید...

ببعی که عالیه ، به خصوص وقتی رپ می خونه

افسانه سه‌شنبه 22 فروردین 1391 ساعت 14:12 http://nemigooyamha.blogfa.com/

راستی آقای جعفری نژاد، یه سریال بامزه دو،‌سه شبه از شبکه 3 پخش می‌شه، اسمش مسیر انحرافی هست، ساعت 9 شب، ببینید بد نیست.

دو قسمت اولش رو نصفه و نیمه دیده ام ، باز هم ممنون بابت معرفی

پرچانه سه‌شنبه 22 فروردین 1391 ساعت 15:02 http://forold.blogsky.com/

خوب برادر من نگاه نکن
چه اجباری که بشینی پای تلویزیون و حرص بخوری
خوب بشین 4 تا کتاب بخون تا آمار مطالعه ی کشورمون بره بالا ما هم بتونیم سرمون رو بالا بگیریم
ای بابا هم شماهایید که ...

راس میگی حق با شماس ، من الان متنبه شدم ...

فرشته پنج‌شنبه 24 فروردین 1391 ساعت 00:28 http://www.houdsa.blogfa.com

من ترجیح میدم کتاب بخونم یا فیلم ببینم مثلا...

یکی از همین مریم ها پنج‌شنبه 24 فروردین 1391 ساعت 14:32

خب اشکالش چیه؟

نیما جمعه 25 فروردین 1391 ساعت 11:13

یعنی اون گزینه ی سه اگه میشد، من حاضر بودم که تحریم تلویزون ملی رو نقض کنم و تمام این سه ماه رو تلویزون ملی نگاه کنم !

برمودا جمعه 25 فروردین 1391 ساعت 13:53

آخیییی دلم سوخت....
ما که در تعطیلات پای دایره زنگی بودیم...تا حالا که دستشون نرسیده
چون کلا رسانه ملی نگاه نمیکردم..(فقط موقع سال تحویل...و بعد...تعطیل)....آخر تعطیلات فهمیدم که کلاه قرمزی داشته...و قشنگ بوده...اما چند قسمتش رو ازاینترنت ملی نشده گفتم....
مستفیض گشتیم!
برای به نتیجه رسیدن گزینه ۳ بر حمایتهای ما(جمع انبوهی از جوانان)حساب کنید!

گلبرگ جمعه 25 فروردین 1391 ساعت 18:41 http://sahba2samaneh.blogfa.com//

ای بابا
پسر خوب
شما که این همه حرف خوب زدی و داغمون رو تازه کردی
یه راهنمایی هم می کردی؟
البه خدارو شکر ما اصلا تو شبکه های ایران نمیچرخیم فقط گاهی خبر ورزشی .....
و البته جناب فردوسی پور رو دوشنبه شبها زیارت می کنیم
تازه
فکر کن اگه این دولت ( بوووووووووووووووووووق)
این برنامه هارو پخش نکنه اون وقت کی میره 9 دی رو میسازه
ای بابا
من به بحث های سیاسی آلرزی دارم
خداییش وبت باحاله .......
درواقع حرفات باحاله
گاهی به واهه گویه های من هم سر بزن

جزیره جمعه 25 فروردین 1391 ساعت 22:26

همینجوری حال کردم بیام یه سلام علیکی خدمت شما عرض کنم

سابرینا شنبه 26 فروردین 1391 ساعت 11:22 http://PATIOT-GIRL.BLOGFA.COM

سلام آقای بلاگر.
این تناقض و یک بوم و دو هوا به وفور تو کشور ما و سیستم مدیریتی حاکمان عزیزمان رویت می شه.
مثل صحنه پر شکوه دختران خوشتیپی که پای صندوق های انتخابات دیده میشه!!!! و باز هم صحنه ی برخورد زحمتکشان گشت ارشاد با همان دختران خوشتیپ.
و بسیار تناقض دیگر

ژاکلین شنبه 26 فروردین 1391 ساعت 19:03 http://chao.blogfa.com

باز هم صد هزار مرتبه شکر خداوند MBC را آفرید! اگر نه با این تفاسیری که شما مرحمت نموده و فرمودید و بر خلایق مستور نیست بنده بی شک از غصه در بستر جان به جان تسلیم همی نمودی که البته ناگفته نماند درد و بلایم به جان ض.ر.غ.ا.م.ی!
راستی گیگیلی رو از قلم انداختید! ما شیرازی جماعت رو فقط گیگیلی درک می کنه!:))

ترنم یکشنبه 27 فروردین 1391 ساعت 12:50 http://chatresabz.mihanblog.com/

چی بگم! از قدیم گفتن حرف حساب ج نداره....

برمودا یکشنبه 27 فروردین 1391 ساعت 15:59

پس نظر من کووووووو؟
حذفش کردید؟؟؟؟؟؟
سانسوری نداشت ها!!!!

برمودا یکشنبه 27 فروردین 1391 ساعت 16:01

ببخشید اشتباهی ارسال شد...
فکر کردم یه ووبلاگ دیگه است!

بهارهای پیاپی دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 07:59 http://6khordad.blogfa.com

اینکه چرا مدت هاست مجموعه عرائض آقای بلاگر آپ نمی شود از آن دست سیاست های مدیریتی است که جز آقای بلاگر هیچ بنی بشری از علل وقوعش سر در نمی آورد.

صدای سکوت دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 23:26

سلام
واقعا چه سیاستی پشت پرده هست که آپ نمیشه اینجا؟؟؟!!

گلی برگ برگ سه‌شنبه 29 فروردین 1391 ساعت 00:17 http://goldooni.blogfa.com/

خوشم میاد ضربالمثل ها رو خوب بلدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد